Designteka

wydarzenia

Brand Design Review 2010

03.05.2010

Klub Brand Design, Klub Twórców Reklamy oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają na Brand Design Review 2010.

Wystawę możemy oglądać w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, przy ulicy Świętojerskiej 5/7  w Warszawie, do 11 maja 2010 roku.

Otwarciu wystawy towarzyszyły wykłady:
„Design w służbie Marki, czyli o tym dlaczego ładne nie zawsze znaczy dobre” – Arkadiusz Łoś, Dragon Rouge

„Miasto od kuchni, jak projektować miasto żeby się nie ugotować – co to jest branding miejsca i co to znaczy dla miasta bycie marką” – Wojtek Mierowski, Brand Nature Access

„Wystawa w ramach Polskiego Festiwalu Reklamy to doskonała okazja do przyjrzenia się rozwojowi brand designu na przestrzeni ostatnich lat. To również świetna możliwość porównania rodzimego designu i zachodnich propozycji, oraz bliskiego spojrzenia na pracę firm, które zajmują się brandingiem. Wystawa jest też dobrą szansą pozbycia się naszych małych kompleksów i przekonania się, że poziomem designu nie odstajemy od Zachodu.” – powiedziała Joanna Roszkowska ze Studia DN Design Group. Podczas wystawy zostaną zaprezentowane projekty opakowań i logotypów z ostatnich 2-3 lat zrealizowane na polski rynek przez 10 wiodących agencji Brand Design działających w Klubie.

Wystawa jest okazją do zapoznania się z trendami w polskim brand designie. Prezentowane będą na niej identyfikacje graficzne firm i produktów, oraz opakowania.

„Cieszymy się, że udało się zorganizować pierwszy w Polsce przegląd projektów polskich marek – produktowych, usługowych i korporacyjnych. Brand design jest najbardziej efektywnym medium komunikacji marketingowej – opakowania jako jedyne medium gwarantują 100% dotarcia do konsumenta w miejscu, gdzie podejmuje się decyzje o zakupie, nawet jeśli konsument robi zakupy w internecie! Mimo to, w Polsce bardzo mało się o nim mówi i często nawet marketerzy nie doceniają jego potencjału. Zebrane na wystawie przykłady pokazują marki, które potrafią wyzyskać dla siebie siłę designu i osiągają dzięki temu sukcesy na rynku. Mamy nadzieję, że wystawa zainspiruje marketerów, ale także studentów uczelni artystycznych, bo brand design daje im unikalną możliwość wpływania na poczucie estetyki milionów „zwykłych ludzi”. Mamy nadzieję, że przegląd designu polskich marek stanie się imprezą cykliczną i spowoduje z jednej strony wzrost zainteresowania tą dziedziną, a z drugiej podniesie jakość brand designu w Polsce.” – powiedziała Małgorzata Leniarska z Dragon Rouge.

Pełny program Festiwalu  na www.festiwalreklamy.pl

Wizytówki

{designteka.pl}

{designteka.pl} to nowoczesny portal internetowy poświęcony wszystkiemu co związane z designem.

Piszemy o interesujących produktach, trendach, miejscach oraz wydarzeniach w polskim i światowym designie...

dowiedz się więcej

Twój artykuł w designtece

Chcesz opublikować ciekawy artykuł lub podzielić się z innymi ciekawym wydarzeniem?

dowiedz się więcej

Sugestie

{designteka.pl} to także Twoja strona!
Jeśli chciałbyś coś zasugerować
lub podzielić się z nami swoją opinią...

napisz do nas