Designteka

wydarzenia

Marka Kneipp – siła w naturze i świadomości

16.10.2019

Holistyczne podejście do zdrowia i stylu życia z naturą w tle to esencja filozofii marki Kneipp. Ten niemiecki producent kosmetyków opartych na naturalnych składnikach promuje nie tylko kosmetyki i świadomą pielęgnację, ale również wspiera prozdrowotne inicjatywy, takie jak Bieg Kobiet Anita – Zawsze Pier(W)si,  w którym wzięło udział 1600 kobiet.

W oczach dzisiejszych konsumentów marka to już nie tylko sam produkt, ale przede wszystkimi wartości, które przekazuje i inicjatywy, które wspiera. Wie o tym doskonale Kneipp, firma ze 120 letnią tradycją, specjalizująca się w produktach parafarmaceutycznych i naturalnych, bazujących na naturalnych wyciągach roślinnych.

W DNA marki znajdują się nie tylko naturalne produkty o potwierdzonej skuteczności, ale przede wszystkim całościowe myślenie ks. Sebastiana Kneippa, który patrzył na ludzi uwzględniając psychosomatyczne, ekologiczne i socjologiczne uwarunkowania człowieka. W ten sposób powstała filozofia oparta na 5 filarach, jakimi są woda, rośliny, ruch, żywienie i balans. To one, łączac nowoczesność z naturą i tradycją w służbie zróżnicowanym konsumentom, stały się wartościami przyświecającymi marce Kneipp.

W myśl tej ideii marka na co dzień angażuje się w działania związane ze zdrowiem i aktywnościa fizyczną adresowane przede wszystkim do kobiet. W ostatnim czasie Kneipp został partnerem cyklu wydarzeń Bieg Kobiet Zawsze Pier(W)si, którego finał odbył się 13.10.2019 na warszawskim Mokotowie. Celem tej inicjatywy jest zwrócenie uwagi na zdrowie kobiet i profilaktykę nowotworu piersi. Dzięki temu uczestniczki mogły poczuć solidarność i siłę oraz wzajemnie wspierać się we wspólnej motywacji do walki. W biegu pobiegł również burmistrz Mokotowa, który od początku wspierał inicjatywę i pomógł w organizacji wydarzenia.

Kosmetyki marki Kneipp stały się częścią pakietów startowych, a każdy z odwiedzających specjalną strefę Kneipp mógł je przetestować. Produkty pielegnacyjne pozbawione środków konserwujących i sztucznych barwników, produkowane w warunkach laboratoryjnych pod kontrolą niezależnych ekspertów budziły zainteresowanie i zebrały wiele pozytywnych opinii. W portolio marki znajdują się olejki do kąpieli, bio-olejki do ciała i twarzy, sole, płyny i esencje do kąpieli, olejki do masażu, a także linia do pielęgnacji stóp, którą pokochały influencerki!

Więcej o wydarzeniu: https://kobietawbiegu.pl/pl/wydarzenie/bieg-kobiet-anita-warszawie

FB: https://www.facebook.com/events/788591928192917/

Wizytówki

{designteka.pl}

{designteka.pl} to nowoczesny portal internetowy poświęcony wszystkiemu co związane z designem.

Piszemy o interesujących produktach, trendach, miejscach oraz wydarzeniach w polskim i światowym designie...

dowiedz się więcej

Twój artykuł w designtece

Chcesz opublikować ciekawy artykuł lub podzielić się z innymi ciekawym wydarzeniem?

dowiedz się więcej

Sugestie

{designteka.pl} to także Twoja strona!
Jeśli chciałbyś coś zasugerować
lub podzielić się z nami swoją opinią...

napisz do nas