wydarzenia
ART OF PACKAGING 2010
Ruszyła V. edycja Konkursu na najlepsze opakowanie roku – ART OF PACKAGING.
Już od pięciu lat szukamy pereł wśród opakowań – zaskakujących formą, konstrukcją; urzekających pomysłem i wykonaniem; genialnych i funkcjonalnych; artystycznie przyziemnych, innowacyjnych i przyjemnych w użytkowaniu.
Zgłoś swoje opakowanie!
Konkurs ma dwie edycje: ART OF PACKAGING – Debiuty (edycja dla studentów i absolwentów szkół i uczelni związanych głównie z projektowaniem i produkcją opakowań) oraz ART OF PACKAGING – Professional (edycja dla profesjonalistów: projektantów, agencji, drukarni, firm produkujących opakowania oraz firm będących odbiorcami/właścicielami opakowań).
Zgłoszenia do obu edycji Konkursu przyjmowane są w kilku kategoriach; pomiędzy nimi jest kategoria specjalna – Opakowanie Z SZUFLADY (już nie Debiut ale jeszcze nie Professional; opakowanie – jego projekt lub prototyp – stworzone przez profesjonalistów, które z jakichkolwiek względów nie ujrzało jeszcze światła rynkowego, czyli nie zostało wdrożone do produkcji).
Szczegóły na temat Konkursu – regulamin i ankieta zgłoszeniowa znajdują się na stronie: www.artofpackaging.pl
Termin przesyłania zgłoszeń: 14 luty 2011 r. Gala Finałowa odbędzie się w połowie marca 2011 roku w Poznaniu. Konkurs odbywa się pod honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz patronatem Marszałka Województwa Wielkopolskiego.
Nagrody Główne:
Zwycięzca ART OF PACKAGING – Debiuty otrzyma: prestiżową statuetkę „Perła wśród Opakowań”, nagrodę pieniężną, miesięczny płatny staż w agencji brandingowej SaltPepper Brand Design; roczną prenumeratę miesięcznika PACKAGING POLSKA.
Zwycięzca ART OF PACKAGING – Professional otrzyma: prestiżową statuetkę „Perła wśród Opakowań”, 30m2 powierzchni wystawienniczej (bez zabudowy) ufundowanej przez Międzynarodowe Targi Poznańskie – do wykorzystania w ciągu jednego roku na wybranych targach w Poznaniu; kampanię reklamową (2 emisje) na łamach PACKAGING POLSKA.
Nagrodą dla zwycięzcy w kategorii specjalnej „Z Szuflady” jest: stoisko o powierzchni 9m2 ze standardowym wyposażeniem, napisem na fryzie oraz wpisem do folderu na targach easyFairs Packaging Innovations, które odbędą się 23-24 marca 2011 r. w Warszawie. Sponsorem nagrody jest firma easyFairs Polska.