wnętrza
IKONY BOCONCEPT W NOWEJ ODSŁONIE
Na sezon wiosna-lato 2024 BoConcept przedstawia niektóre ze swoich najpopularniejszych mebli w pięknych nowych tkaninach i materiałach, a także wprowadza nowy produkt, który stał się synonimem odpoczynku i ekstremalnego komfortu.
Dom to nasza najcenniejsza przestrzeń, w której czujemy się najlepiej, a aktualizacje tkanin wprowadzone przez duńską markę BoConcept dodatkowo pomagają stworzyć środowisko, w którym każda faktura opowiada historię zwiększonego komfortu i elegancji.
Najważniejsze materiały na nowy sezon, na które warto zwrócić uwagę:
Skóra Nordic Grain na kultowym fotelu Imola
Nordic Grain to skóra semianiilinowa – w pełni identyfikowalna i biodegradowalna – stworzona we współpracy z firmą SPOOR. Ta jedwabiście gładka, wykonana ręcznie skandynawska skóra, jest przetwarzana w sposób, zapewniający jednolitą powierzchnię, dzięki czemu każdy mebel jest spójny pod względem koloru, wzoru i faktury. „Nordic Grain jest dla osób, które chcą pięknej, praktycznej skóry o jednolitej powierzchni, która zachowa świeży, oryginalny wygląd przez długi czas” – mówi Claus Ditlev Jensen, Collection and Visuals Director. Osiągając delikatną równowagę delikatnego piękna z trwałością, osiągamy nowe wyżyny komfortu i kultowego stylu na wyrazistym fotelu Imola.
Przedstawiamy tkaninę Ravello na sofie Modena
Minimalistyczna sofa Modena zyskuje „pluszową” odsłonę dzięki Ravello, aksamitnej tkaninie, która wnosi ciepło, teksturę i luksus do każdej przestrzeni. Miękka w dotyku, z efektem delikatnego połysku, ta piękna tkanina dostępna jest w kilku kolorach inspirowanych paletą natury, uzupełniając każde domowe wnętrze. Ravello posiada certyfikat STANDARD 100 by OEKO-TEX®, co oznacza, że został wyprodukowany bez szkodliwych substancji chemicznych.
Kolekcja Santiago w naturalnym i ciemnym dębie
Prosty, ale efektowny projekt Santiago autorstwa Mortena Georgsena pozostaje zdecydowanym bestsellerem. Początkowo dostępny z blatami ceramicznymi, poprzez dodatkowe naturalne i ciemno-dębowe wykończenia pokazuje zaangażowanie marki w dostarczanie szeregu ekskluzywnych wykończeń dla wymagających klientów.
„Piękne, gęste usłojenie i naturalna trwałość dębu sprawiły, że stał się on zdecydowanym faworytem wielu naszych klientów, dlatego z przyjemnością zaoferowaliśmy dąb naturalny i ciemny obok trzech już dostępnych wykończeń ceramicznych” – mówi Jensen. Naturalny blask dębu dodaje ciepła czystym liniom i miękkim krzywiznom Santiago, które jest dostępne jako stół jadalniany, stolik kawowy i pomocniczy. „Piękna struktura słojów dębu ożywa podczas kolacji. Żaden blat nie jest taki sam, a dzięki wysokiej jakości i trwałości możesz kontynuować odkrywanie wzoru przez lata.”
Stół jadalniany Kingston z blatem w popielatej ceramice
Od momentu wprowadzenia na rynek w 2021 r. stół Kingston szybko stał się najlepiej sprzedającym się stołem jadalnianym BoConcept, prezentującym nordycką lekkość i ciepły minimalizm, z możliwością wyboru wersji rozkładanej z wbudowanym blatem, który pozwala gospodarzom natychmiast powitać więcej gości.
Nowością w sezonie SS24 jest dodatkowa opcja wykończenia stołu Kingston naszą najlepiej sprzedającą się ceramiką — w kolorze popielatym. Charakterystyczna struktura spieku i wyjątkowo szczegółowe odcienie dodają głębi gładkim, zaokrąglonym krawędziom i lekkiemu, eleganckiemu stylowi Kingston.
Fotel rozkładany Tilburg
Światowe trendy pokazują, że relaks staje się coraz ważniejszy dla konsumentów, dlatego Tilburg – nowy fotel rozkładany BoConcept – został zaprojektowany z myślą o bezwarunkowym komforcie.
Puszyste, pikowane pionowe szwy fotela zostały zaprojektowane przez Fransa Schrofera, aby zapewnić najwyższą miękkość i ukojenie. Zintegrowany mechanizm jest aktywowany przez delikatne przenoszenie ciężaru ciała, umożliwiając lekkie pochylenie lub pełne odchylenie do pozycji poziomej dla optymalnego komfortu. Tilburg jest również dostępny w nowej, wyjątkowej tkaninie Ravello, a także w bogatych opcjach personalizacji tkanin i skór BoConcept.
Produkty, tkaniny i materiały BoConcept SS24 na nowy sezon zachęcają wymagających konsumentów na całym świecie do wyboru dokładnie tego, jak chcą czuć się w swoim domu; odzwierciedla to szerszy przekaz marki skierowany do konsumentów w haśle: „Live Ekstraordinær”.
Więcej na: www.boconcept.com/pl-pl/