Kamień w roli głównej
12. września, w podwarszawskim Parzniewie, odbyło się śniadanie prasowe, które oficjalnie otworzyło Centrum Logistyczne hiszpańskiej firmy Cosentino, produkującej powierzchnie architektoniczne z andaluzyjskich kamieni. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele mediów a także goście specjalni – Vanessa Feo, zarządzająca komunikacją Grupy Cosentino oraz Influencerka – Katarzyna Będzińska, znana na Instagramie jako minimaliving.
Grupa Cosentino jest rodzinną firmą kamieniarską, ale o globalnym zasięgu. W lutym 2018 roku, w podwarszawskim Parzniewie, powstało pierwsze w Polsce Centrum Logistyczne Cosentino, oficjalnie zaprezentowane mediom 12. września br. Ambasadorami marek, składających się na ofertę firmy są: amerykańska supermodelka – Cindy Crawford oraz hiszpański tenisista – Rafael Nadal.
W zorganizowanym przez agencję OKK! PR wydarzeniu udział wzięli dziennikarze i przedstawiciele blisko 20. redakcji. Event podzielono na trzy części. W pierwszej z nich Miguel Sierra – Dyrektor Generalny Cosentino Polska oraz Aneta Konowrocka – Koordynator Marketingu, przybliżyli gościom wizję i misję firmy, a także marki składające się na ofertę Cosentino, czyli – Silestone, Dekton oraz Sensa.
„Dlaczego otworzyliśmy Centrum Cosentino Polska? Zależało nam na tym, aby stworzyć kamieniarzom przestrzeń, w której będą mogli znaleźć wszystko to, czego potrzebują. Dzięki takiemu podejściu zapewniamy różnorodną i kompleksową ofertę, ale zebraną w jednym miejscu – Centrum Cosentino” - Miguel Sierra, Dyrektor Generalny Cosentino Polska.
„Jest to bardzo ważny moment dla Cosentino Poland. Otwarcie Centrum pozwoli nam w pełni rozwinąć założenia firmy, a także intensywne działania, mające na celu wzmocnienie świadomości marki w Polsce. Do współpracy zapraszamy media, architektów, jak również przedsiębiorstwa z obszaru architektury, wystroju wnętrz i technologii.” – Aneta Konowrocka, koordynator marketingu Cosentino Polska
Po skończonej prezentacji goście oprowadzeni zostali po bibliotece kamienia, gdzie przygotowywane i przechowywane są produkty marek Cosentino. Przedstawiciele mediów mieli okazję zobaczyć pracę zespołu od „kuchni” i dopytać o poszczególne kolekcje.
W harmonogramie wydarzenia uwzględniono również warsztaty kreatywne, które poprowadziła Katarzyna Będzińska, znana na Instagramie jako @minimaliving, influencerka, blogerka, dziennikarka. Profil Kasi na Instagramie śledzi ponad 200 tysięcy obserwujących. Dziennikarze mieli okazję zarówno posłuchać o technice robienia dobrych zdjęć, jak i wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Efekty artystycznych zmagań można podziwiać na Instagramie pod hasztagiem #CosentinoPolska.
Całemu wydarzeniu towarzyszyły przysmaki prosto z Iberii, serwowane przez hiszpańskich kucharzy, którzy zadbali o podniebienia wszystkich uczestników.
Więcej informacji o Grupie Cosentino oraz jej markach na stronie: http://www.cosentino.com/