wydarzenia
Konkurs na logo Konkursy Kreatywne!
Serwis KonkursyKreatywne.pl ogłasza ogólnopolski konkurs na projekt logo na 1. urodziny platformy KonkursyKreatywne.pl
Konkurs ruszył 6 sierpnia 2010 roku.
Prace konkursowe można składać do 12 września 2010 roku. Każdy uczestnik będzie mógł złożyć dowolną ilość projektów. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest ukończenie 18 lat.
Prace należy nadsyłać na adres mailowy: m.pilarska@konkursykreatywne.pl
Do konkursu ZAPROJEKTUJ LOGO NA 1 URODZINY SERWISU KONKURSYKREATYWNE.PL organizatorzy zapraszają profesjonalistów, ale także osoby, które nigdy wcześniej nie próbowały swoich sił w tego typu projektowaniu. Celem konkursu jest pobudzenie do działania i tworzenia – konkurs stawia na kreatywność, oryginalność, design, innowacyjność i nieprzeciętność!
Zgłoszone prace oceniane będą właśnie pod kątem wyżej wymienionych walorów, ale też jury zwróci uwagę na estetykę. Przede wszystkim jednak będzie liczył się pomysł. Projekt musi być wykonany na tyle profesjonalnie by mógł zarówno być umieszczony na platformie jak i nadawać się do druku przy np. materiałach prasowych o zwycięzcy i jego pracy czyli w dobrej rozdzielczości i odpowiednich parametrach (300 dpi, CMYK, np. TIFF, PSD) .
Zaproszenie do kreatywnej współpracy przy konkursie ZAPROJEKTUJ LOGO NA 1. URODZINY SERWISU KONKURSYKREATYWNE.PL przyjęli:
WSR – Warszawska Szkoła Reklamy – GŁÓWNY PARTNER KONKURSU
Warszawska Szkoła Reklamy swoją dzisiejszą, silną pozycję na rynku reklamowym i edukacyjnym zawdzięcza 17-letniej tradycji. WSR to miejsce idealne dla tych, którzy chcą połączyć edukację z pasją. Specjalizacje takie jak: studio grafiki, fotografia reklamowa, produkcja filmowa i telewizyjna oraz strategia reklamy i PR, dają możliwość rozwoju artystycznego i pracy w fascynujących dziedzinach. Szkoła może się poszczycić dopracowanym i dostosowanym do specyfiki polskiego rynku programem nauczania oraz doskonałą kadrą wykładowców-praktyków. Każdy słuchacz sam tworzy swój indywidualny tygodniowy (w grupach zaocznych – sobotni) rozkład zajęć. W szkole panuje wyjątkowa, sprzyjająca nieskrępowanemu rozwojowi twórczemu, a przy tym ciepła i przyjazna atmosfera. Absolwenci WSR, dzięki zdobytym w Szkole umiejętnościom i wiedzy, świetnie radzą sobie na rynku pracy. Szkoła dysponuje najnowocześniejszym sprzętem filmowym i fotograficznym oraz świetnie wyposażonymi pracowniami tematycznymi. www.szkolareklamy.pl
EMMA PAK – szczególnie wyjątkowy partner konkursu ! : )
EMMA PAK czyli Przewodnik Aktywności Kulturalnej to papierowa koperta z oryginalną grafiką zawierająca liczne informacje z zakresu szeroko pojętego lajfstajlu: kultura, sztuka, moda, design oraz różnorodne akcje społeczne. To pierwsze tego rodzaju innowacyjne medium od 2007 r. aktywnie promuje życie kulturalne w Warszawie, a już od września 2010 r. dostępne będzie także w czterech innych aglomeracjach Polski. emmapak.eu
STGU – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
DLACZEGO STGU? Ideą Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) jest obrona niezależności twórczej projektantów, prawideł i reguł rzetelnego, profesjonalnego designu oraz prestiżu zawodu grafika.Pragniemy przyczynić się do powstania aktywnego środowiska, które stworzy wspólną płaszczyznę do wymiany myśli i doświadczeń, reprezentowania poglądów i koncepcji nad grafiką użytkową. Środowiska, które umożliwi integrację grafików, krytyków, społeczeństwa i biznesu, stworzy sprzyjające warunki do nauki i rozwoju.Szerzymy świadomość „dobrego projektowania” i potrzebę inwestycji w profesjonalny design jako praktyczne narzędzie zarządzania marką i strategią firmy. Skupiamy najlepszych projektantów graficznych w Polsce, współpracujemy z wieloma instytucjami, firmami i mediami. STGU.pl
{designteka.pl}
{designteka.pl} to nowoczesny portal internetowy poświęcony wszystkiemu co związane z designem. designteka.pl
TAKEME
TAKEME to dwumiesięcznik tworzony prawie w całości przez młodych kreatywnych. Jego głównym założeniem jest stwierdzenie, że młodzi wyjątkowi twórcy niczym tak naprawdę nie różnią się od najbardziej znanych projektantów, fotografów czy architektów. Wystarczy ich tylko odnaleźć i pokazać w wysmakowanej formie – to recepta na wyjątkowy, interdyscyplinarny magazyn dla ludzi z otwartym umysłem. take-me.pl
Ale przede wszystkim, bez których konkurs nie byłby tak kreatywny:
Anna Maria Przybysz – autorka plakatu konkursowego – rysowniczka, ilustratorka i projektantka. Ma 24 lata, urodę i talent. Jest uczulona na kawę i zakochana bez pamięci. Rysowniczka, projektantka i ilustratorka. Od 4 lat pracuje jako zawodowa projektantka. Jej rysunkowy styl jest coraz szerzej rozpoznawalny na polu polskiego wzornictwa, zwłaszcza ilustracji i nadruków na ubrania. Oficjalnie przyznaje się do uzależnienia od tabletu. Uczestniczyła w wielu projektach z zakresu sztuk wizualnych(m.in. dla Ikei, Thibo, Floored Media, IO?ION!, Twilite, stylio.pl, Glamour, Flo, Fashion Magazine, Emma Pak, Don’t Panic.) Fascynuje się fotografią, modą i muzyką, z której czerpie inspiracje. Niezaspokojona ciekawość tego co nowe skłania ją do poznawania coraz to nowszych form wyrazu oraz nieustającego coolhuntingu. źrodło: hiro.pl
Tomasz Karcz – kreator wizerunku, projektant, stylista i fryzjer, dla którego mottem zawodowym jest „dokonywanie zmian większych niż tylko powierzchowne”. tomaszkarcz.com
Mateusz ‘plastikowy’ Wójcik – mieszka, studiuje i pracuje w Łodzi. Rocznik ’89, projektuje, pisze i rysuje. Debiutował międzynarodowym projektem „MONSTERLAND”, na który składały się wystawy w kraju i zagranicą. Jego projekty to specyficzna forma architektonicznego podejścia do materiałów jako tworzywa. Kolekcje są konsekwencją myślenia o potencjale materiału oraz adaptowania ciała jako części kreacji.
Jury konkursu to:
Elżbieta Skrzypek – jest absolwentką warszawskiej ASP oraz Zarządzania Marką w SGH. Od 10 lat zajmuje się budowaniem wizerunku marki poprzez design, brandingiem i designem strategicznym. Jest współzałożycielką i dyrektor kreatywną studia brandingowego Bakalie. W latach 2000/2002, jako stypendystka rządu włoskiego, współpracowała ze znanymi studiami i projektantami we Włoszech. Jest współzałożycielką Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej oraz Klubu Brand Design. Jest też laureatką nagrody Young Design Entrepreneur, jurorem europejskiego konkursu projektowania graficznego EULDA i polskiego KTR. Wykłada m.in. w Szkole Strategii Marki przy SAR. (źródło: domo.pl)
Dima Słupczyński – official: grafik z wieloletnim doświadczeniem w świecie reklamy, zdobywca kilku branżowych nagród i wyróżnień, obecnie zatrudniony w agencji IQ Marketing na stanowisku Senior Art Director; unofficial: nałogowy tropiciel absurdu w życiu codziennym, czujny obserwator zwiewności i ulotności, złośliwy komentator wszechotaczającej nas głupoty, ze słabością do rzeczy ładnych i przemyślanych.
Joanna Majewska – współwłaściciel serwisu, projektant
Nagrody w konkursie, podobnie jak i sam konkurs ZAPROJEKTUJ LOGO NA 1. URODZINY SERWISU KONKURSYKREATYWNE.PL, mają motywować, inspirować i rozwijać kreatywność. Dlatego też, nagrodą Grand Prix jest jest Kurs Zawodowy Warszawskiej Szkoły Reklamy w zakresie 3 wybranych przez zwycięzcę przedmiotów. Kurs trwa 1 semestr i kończy się wydaniem zaświadczenia WSR o ukończeniu Kursu. Przedmioty do wyboru będą dostępne wraz z rozpoczęciem roku szkolnego czyli od października 2010. Możliwość realizacji kursu zarówno w systemie dziennym, jak i zaocznym w roku szkolnym 2010/2011 o wartości: w systemie zaocznym: 960,00 zł netto; w systemie dziennym: 1260,00 zł netto.
Dodatkowo nagrodami są: wybrana rzecz z kolekcji Mateusza ‘plastikowego’ Wójcika (Plastikowy Fashion Label) oraz kompleksowa obsługa w zakresie stylizacji włosów w krakowskiej pracowni , znanego w swojej branży Tomasza Karcza.
Zapraszamy do udziału!