wnętrza
Pop up store HOUSE&more
HOUSE&more przygotował dla swoich klientów wiosenną niespodziankę. Pod koniec kwietnia ruszył „pop up store” marki. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni gdyńskiego centrum handlowego Klif będzie można kupić przydatne ogrodowe akcesoria.
Sklep został otwarty 30 kwietnia w Klifie, będącym jednym z popularniejszych centrów handlowych na mapie Trójmiasta. Do końca wakacji wszyscy odwiedzający pop up store HOUSE&more będą mogli liczyć na bogaty wybór akcesoriów ogrodowych z kolekcji Miloo Garden. W przestrzeni zlokalizowanej na 1 piętrze, tuż przy stałym salonie marki, można znaleźć meble, tekstylia, dekoracji oraz oświetlenie – wszystko do ogrodu, na taras i balkon.
Sprzedaż w takim sklepie niesie wiele korzyści. Jako marka możemy pochwalić się naszymi najciekawszymi produktami. W Gdyni zdecydowaliśmy się dostosować ofertę do aktualnego sezonu. Mamy nadzieję, że ofertą stylowych przedmiotów, które pomogą ciekawie zaaranżować przestrzeń poza domem zainteresują się osoby, które zazwyczaj nie wchodzą do naszego regularnego salonu – mówi o idei pop up’u Cezary Więckowski, dyrektor Handlowy HOUSE&more.
Pop-up store to idea tworzenia zaskakujących, unikatowych sklepów, które działają tylko przez pewien czas. W Stanach Zjednoczonych i zachodniej Europie mają już kilkuletnią tradycję; w Polsce są jeszcze stosunkowo nowe. W czasie sprzedaży w takich sklepach klienci mogą liczyć na atrakcyjne promocje, towary ze specjalnych serii, a często również dodatkowe atrakcje, jak konkursy, występy artystyczne czy przestrzeń do spotkań towarzyskich. HOUSE&more w czasie otwarcia zdecydował się obdarować swoich klientów drobnymi upominkami. Odwiedzający mogli otrzymać lampiony, które przydadzą się nie tylko podczas wieczornych spotkań w ogrodzie czy na tarasie.
Zapraszamy na www.houseandmore.pl