wydarzenia
POP-UP STORY
W przestrzeniach multibrandowego butiku w galerii Placu Unii City Shopping pokaże się 52 polskich niezależnych projektantów i designerów. W POP-UP STORY będzie można nie tylko kupić najnowsze kolekcje marek modowych i projektantów wzornictwa. Organizatorzy planują także spotkania i warsztaty z ekspertami z branży mody, architektami i designerami. Za projekt i aranżację 87 mkw. powierzchni odpowiada ARS Retail+Shopfitting, firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań projektowych dla sektora retail. Otwarcie butiku 25 czerwca.
– POP-UP STORY to odpowiedź na coraz większe zainteresowanie młodymi projektantami i dobrym wzornictwem. Pracując nad aranżacją butiku skupiliśmy się przede wszystkim na połączeniu indywidualnego charakteru jaki ma mieć to miejsce – co dodatkowo podkreśli niezależność młodych projektantów – z wpisaniem projektu w szerszy kontekst nowoczesnego i ekskluzywnego centrum handlowo-biurowego. Postawiliśmy na oryginalne systemy oświetleniowe włoskiej produkcji, które dobrze korespondują z elementami dekoracyjnymi np. kamiennym fornirem i mchem oraz meblami. W ramach naszych kompetencji wspieraliśmy inwestora butiku w tworzeniu projektu zamiennego. Dzisiaj, w dniu otwarcia, wierzymy, że udało nam się stworzyć ciekawą i kreatywną przestrzeń – komentuje Monika Tokarska, architekt w ARS Retail+Shopfitting.
POP-UP STORY w przestrzeniach kompleksu handlowo-biurowego Plac Unii City Shopping to pierwsza tego typu realizacja na modowej mapie stolicy. Miejsce otwarte będzie 7 dni w tygodniu.
W butiku zaprezentują się m.in.: Roboty Ręczne, M by Maja Palma, Mariusz Brzeziński, Madox, Cocoon, Kiss the frog, Aga Guz, Edyta Pietrzyk, Never Ever. Poza regularną sprzedażą, POP-UP STORY będzie również organizatorem cyklicznych spotkań zaadresowanych do młodych projektantów, podczas których będą oni mogli zdobyć wiedzę w zakresie ochrony praw autorskich, własności intelektualnej czy tworzenia strategii marketingowych. Jednym z wyróżników butiku będzie specjalnie zaaranżowana przestrzeń, w której twórcy będą mogli w kameralnej atmosferze spotykać się z klientami.
– Jesteśmy dumni, że naszym partnerem w realizacji tego ambitnego przedsięwzięcia była firma ARS Retail+Shopfitting, jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm świadczących usługi shopfittingowe w tej części Europy – podkreśla Aleksandra Paulska, właścicielka firmy LHCG będącej inwestorem projektu.