wydarzenia
Studia podyplomowe w IWP
Trwa rekrutacja na studia podyplomowe w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego na kierunkach Design Management i Service Design Management.Design Management – Zarządzanie wzornictwem to studia dostarczające wiedzy i umiejętności wprowadzania nowych innowacyjnych produktów na rynek. Uczymy na nich zarządzania projektami oraz tworzenia przewagi konkurencyjnej poprzez zastosowanie wzornictwa.
Service Design Management – Aby usługa była atrakcyjna dla klientów, tak jak produkt, musi być dobrze zaprojektowana. Studia przeznaczone dla specjalistów sektora usługowego w obszarze tworzenia oraz zarządzania procesem wdrażania na rynek nowych usług (w tym także e-usług).
Studia skierowane są do: kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla; specjalistów z działów rozwoju, badań i analiz, produkcji, marketingu; władz i menedżerów samorządów terytorialnych; inżynierów, projektantów, grafików
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń.
Liczba miejsc ograniczona!
Czym jest Service Design? Poznaj zawód przyszłości.
Większość ludzi słysząc słowo design myśli o przedmiotach – funkcjonalnych, dobrze zaprojektowanych, estetycznych czy zabawnych. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że usługi też powinny być zaprojektowane.
Usługa nie jest materialna i w dodatku trwa w czasie. W gruncie rzeczy jest procesem – od usług bankowych, przez doradcze, turystyczne czy fryzjerskie.
Klienci kształtują swoją opinię na podstawie swoich doświadczeń i wrażeń przy korzystaniu z usługi oraz przy kontakcie z firmą (infolinia, serwis internetowy, BOK, recepcja, wypełnianie formularza). Wszystkie te punkty styku wpływają na ocenę. Czy usługa zaspokaja moje potrzeby? Czy personel jest pomocny? Czy rozwiązania są intuicyjne?
Najlepszym przykładem są banki. Większość z nich reklamuje się wysoką jakością oferowanych usług. Tymczasem, aby skorzystać z usługi bankowej trzeba przebrnąć przez skomplikowane procedury, porozumieć ze sprzedawcą w placówce lub obsługą infolinii. W efekcie klient rezygnuje, jest niedozwolony, czuje się oszukany i wybiera ofertę firmy konkurencyjnej.
Jak zaprojektować usługę?
Service Design uczy kompleksowego podejścia do projektowania usług. Na pierwszym miejscu jest klient, jego potrzeby i zadowolenie. Badania etnograficzne, tworzenie ścieżki klienta, określenie spójnych zasad dla wszystkich punktów styku. To tylko przykładowe techniki, które pomagają stworzyć idealną – dla klienta – usługę.
W czasach dużej konkurencji to właśnie jakość usługi decyduje o tym czy klient będzie zadowolony a przez to lojalny danej firmie.
Połączenie sił naukowych SGH i IWP pozwoliło stworzyć ofertę studiów podyplomowych Service Design Management. Naucz się projektować usługi, które odniosą sukces!
Więcej informacji: www.iwp.com.pl/studia_podyplomowe