wydarzenia
Trzy oblicza światła
Podczas spotkania w salonie Luminosfera architekci i projektanci uczestniczyli w prezentacji Havells Sylvania Group i należących do niej marek oświetleniowych: Concord, Lumiance i Sylvania.
Długi jesienny wieczór to świetna pora by zająć się … światłem. W końcu w pochmurne listopadowe dni nawet niewielka lampka może poprawić nam humor. A jeśli dodamy do tego odrobinę żartów – przepis na dobre samopoczucie gotowy. Dlatego salon Luminosfera wybrał 24 listopada jako dzień prezentacji 3 szczególnych marek oświetlenia. Spotkanie uświetniła obecność gości zagranicznych, byli to Panowie:
Neil Solanki Product Manager Concord Havells Sylvania i Nick Clark International BD Director (International Business Development Director) Havells-Sylvania.
Ze strony krajowego oddziału, firmę reprezentowali Piotr Malinowski (Country Manager), Krzysztof Mielnik (Area Sales Manager), Piotr Domański (Area Sales Manager).
Concord to jedna z najbardziej renomowanych marek oświetlenia architektonicznego i ekspozycyjnego na świecie z referencjami najbardziej uznanych muzeów, galerii i luksusowych sklepów. Jest bardzo ceniona ze względu na swoje wzornictwo, wysoką funkcjonalność produktów i ich estetykę. Marka Concord koncentrujnkie się też mocno na spełnianiu potrzeb architektów, projektantów wnętrz i oświetlenia. Produkty marki od ponad 40 lat są powszechnie doceniane i nagradzane prestiżowymi nagrodami wzorniczymi.
Powstałe w 1934 roku Lumiance swoją nazwę zawdzięcza połączeniu dwóch francuskich słów „luminaire” (lampa) i „ambiance” (wnętrze) – razem nazywają lampy zdolne do kreowania odpowiedniej atmosfery we wnętrzach. Lampy Lumiance są znane z trwałości, bezpieczeństwa, jakości, łatwości instalacji, funkcjonalności oraz ciekawego wzornictwa. te zalety niejednokrotnie nagradzano międzynarodowymi nagrodami wzorniczymi. Obecnie jej oferta to ponad 800 produktów.
Marka Sylvania to jeden z największych producentów oświetlenia na świecie. Lampy Sylvania adresowane są przede wszystkim do wnętrz kontraktowych: biur, szkół, hoteli, obiektów kulturalnych i zakładów przemysłowych. Wyróżniają je konkurencyjne ceny, atrakcyjne dla inwestorów. Podobnie jak w wypadku pozostałych marek w portfolio Havells Sylvania, wszystkie produkty podlegają rygorystycznym testom i spełniają międzynarodowe standardy takie jak CE czy bezpieczeństwo przeciwpożarowe. Sylvania oferuje oświetlenie wewnętrzne, zewnętrzne, włączniki i źródła światła.
Przybyli architekci uczestniczyli w STAND-UPie Sebastiana Rejenta. Na uczestników czekał też tradycyjnie świetny poczęstunek przygotowany przez MJUD oraz konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.