wydarzenia
Konkurs Zitolo.com
Wystartował konkurs Zitolo.com!
Ogólne zasady konkursu:
Uczestnikiem konkursu może zostać osoba która:
Ukończyła 18 lat, Posiada zarejestrowane konto na platformie Zitolo.com (status „kupujący” lub „sprzedający”), Jest fanem fanpage’a platformy Zitolo.com (www.facebook.com/zitolopolska), Osoba biorąca udział w konkursie jako SPRZEDAWCA powinna spełniać dodatkowe wymaganie jakim jest posiadanie minimum 5 produktów w swoim sklepie na platformie Zitolo.com.
Konkurs trwa od 6 listopada do 4 stycznia 2016 roku i jest podzielony na 3 etapy:
I Etap: 6.11.2015 – 6.12.2015,
II Etap: 7.12.2015 – 20.12.2015,
III Etap: 21.12.2015 – 4.01.2016,
Ogłoszenie wyników nastąpi 7 dni od zakończenia poszczególnych etapów, na stronie internetowej www.zitolo.com.
Zadanie konkursowe
Zadanie konkursowe dla SPRZEDAWCÓW polega na:
Udostępnieniu w serwisie społecznościowym Facebook.com minimum 5 przedmiotów sprzedawanych przez SPRZEDAWCĘ na platformie Zitolo.com, za pomocą profilu społecznościowego lub posiadanego fanpage’a poprzez wklejenie adresu URL produktów wraz z oznaczeniem Zitolo.com za pomocą umieszczenia w treści posta @Zitolo.com Aktywności w serwisie społecznościowym Facebook.com, na fanpage’u platformy Zitolo.com, polegających np. na komentowaniu publikowanych na fanpage Zitolo.com postów oraz klikaniu przycisku „lubię to”.
Zadanie konkursowe dla KUPUJĄCYCH polega na:
Udostępnieniu w serwisie społecznościowym Facebook.com minimum 5 produktów z platformy Zitolo.com za pomocą profilu społecznościowego lub posiadanego fanpage’a, poprzez wklejenie adresu URL produktów wraz z oznaczeniem Zitolo.com za pomocą umieszczenia w treści posta @Zitolo.com.
Aktywności w serwisie społecznościowym Facebook.com, na fanpage’u platformy Zitolo.com, polegających np. na komentowaniu publikowanych postów oraz klikaniu przycisku „lubię to”
Zasady udostępniania produktów
Każde udostepnienie produktu za pomocą profilu społecznościowego lub posiadanego fanpage’a powinno spełniać niniejsze warunki:
Zawierać adres URL do wybranego przez siebie produktu (np. http://www.zitolo.com/pl/product/Kubek_Termiczny_Leniwiec_450_mlAC110547), Zawierać oznaczenie profilu platformy Zitolo.com przez umieszczenie w treści posta: @Zitolo.com, Każdy wpis udostępniany z profilu osobowego powinien być ustawiony jako PUBLICZNY. Zakazane jest korzystanie z aplikacji, których zadaniem jest skracanie adresów URL. Wpisy nie spełniające powyższych warunków, nie będą traktowane jako wpisy konkursowe.
Rozstrzygniecie konkursu oraz nagrody
Konkurs trwa od 6 listopada do 4 stycznia 2016 roku i jest podzielony na 3 etapy:
I Etap: 6.11.2015 – 6.12.2015,
II Etap: 7.12.2015 – 20.12.2015,
III Etap: 21.12.2015 – 4.01.2016,
Ogłoszenie wyników nastąpi 7 dni od zakończenia poszczególnych etapów, na stronie internetowej www.zitolo.com.
Na każdym z trzech etapów będą wyłonione po dwie osoby z grona SPRZEDAWCÓW oraz KUPUJĄCYCH, które: udostępnią największą ilość adresów URL produktów znajdujących się na platformie Zitolo.com, zgodnie z w/w warunkami, w poszczególnych etapach, wykażą największa aktywność na profilu Zitolo.com poprzez np. kliknięcia „lubię to”, komentarze pod postami. Zwycięska ilość aktywności będzie zliczana sumarycznie pod względem wszystkich aktywności, tzn. udostępnianie linków do produktów, komentarze pod postami, kliknięcia lubię to pod postami.
Każdy KUPUJĄCY oraz SPRZEDAJĄCY, który zajmie 1 miejsce w poszczególnych etapach, otrzyma jedno podwójne zaproszenie na weekend w Hotelu Senator w Starachowicach.
Każdy KUPUJĄCY oraz SPRZEDAJĄCY, który zajmie 2 miejsce w poszczególnych etapach, otrzyma :
SPRZEDAJĄCY – jeden pakiet wsparcia marketingowego – promocja sprzedawcy oraz jego produktów na stronie głównej platformy Zitolo.com oraz kampanii reklamowej na FB, odsyłającej do wybranego produktu (dla osób, biorących udział jako SPRZEDAWCY)
KUPUJĄCY- zestawy folkowych akcesoriów – torba, breloki.
Do rozstrzygnięcia konkursu bierze się pod uwagę sumaryczną liczbę aktywności (udostępnienia produktu pochodzącego z platformy Zitolo.com za pomocą wpisu, polubienia, komentarze).
Wykluczenie
Każdy uczestnik, może tylko raz otrzymać nagrodę za zajęcie określonego miejsca. Uczestnik, który otrzymał jakąkolwiek nagrodę (pierwsze lub drugie miejsce), w jednym z etapów, nie może ubiegać się o tę samą gratyfikację w kolejnych odsłonach konkursu tj.: jeżeli uczestnik otrzymał w pierwszym etapie nagrodę główną: podwójne zaproszenie do Hotelu Senator w Starachowicach, w etapie II i III może ubiegać się o miejsce 2 (pakiet wsparcia marketingowego lub zestaw folkowych akcesoriów – w zależności od posiadanego statusu w sklepie Zitolo.com), osoba, która otrzymała w pierwszym etapie miejsce 2, może ubiegać się o nagrodę główną w etapie II i III. Ta sama zasada dotyczy etapu II.
Jeżeli uczestnik, który otrzymał we wcześniejszym etapie gratyfikację za zajęcie pierwszego lub drugiego miejsca, ponownie otrzyma wynik kwalifikujący go do tej samej nagrody, nie będzie brany pod uwagę przy rozstrzygnięciu konkursu.
Opis Zitolo.com
Portal ZITOLO.COM to młoda prężnie rozwijająca się polska firma, która jednoczy świat, łącząc kreatywnych ludzi oferujących unikalne przedmioty z wielbicielami niepowtarzalnego rękodzieła.
Propagujemy koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Dla nas bycie odpowiedzialną firmą to nie tylko spełnianie na najwyższym poziomie wszystkich wymogów formalnych i prawnych, ale przede wszystkim jak najlepsze relacje z interesariuszami, efektywność i innowacyjność.
ZITOLO.COM to miejsce, gdzie każdy europejski twórca ma możliwość zaprezentowania swoich unikalnych wyrobów. Równocześnie nasza galeria handmade w sposób szczególny dba o kupujących, oferując produkty na najwyższym poziomie. Można tu znaleźć wyjątkowe przedmioty, które zgodnie ze współczesnymi trendami, wyróżniają z tłumu, przyciągają wzrok i budzą zachwyt.
Najważniejsi są dla nas nasi partnerzy – użytkownicy, dlatego proponujemy przejrzysty bardzo przyjazny interfejs i łatwe w użyciu narzędzia do zarządzania. Zawsze zależy nam na kontaktach z naszymi klientami, cenimy wszystkie uwagi i sugestie pomocne w udoskonalaniu jedynej w swoim rodzaju internetowej galerii handmade.