wydarzenia
WYKŁAD Sense Branding
Design Open – otwarte wykłady w Concordia Design.
Czy można powąchać i posmakować reklamę, stworzyć wizerunek swój lub marki wykorzystując wszystkie zmysły? To zaskakujące, ale przy pomocy
Sense Brandingu jest to możliwe. Więcej o tej innowacyjnej i zaskakującej metodzie kształtowania wizerunku już niedługo – 2 marca – podczas otwartego wykładu w Concordii Design.
WYKŁAD Sense Branding – projektowanie zmysłami
Termin: 02.03.2015
Godzina: 18:00 – 19:30
Wstęp wolny.
Poczuj markę wszystkimi zmysłami
Design Open to nowy program otwartych wykładów wokół tematów związanych z projektowaniem, wzornictwem, trendami i innowacjami.
Spotkania mają przybliżyć uczestnikom, czym tak na prawdę jest design, jakie jest jego znaczenie i zadania. Formuła cyklicznych wydarzeń to godzina wykładu i pół godziny dyskusji. Wstęp na wszystkie wykłady jest wolny.
Najbliższy będzie poświęcony Sense Brandingowi. Pretekstem do jego zorganizowania jest wystawa Polish Desgn in the Middle of, którą można jeszcze oglądać w przestrzeniach restauracji Concordia Taste. Zarówno wystawa, która przedstawia subiektywny wybór najlepszych projektów polskich projektantów jak i prowadzący wykład – Marta Siembab i Maciej Kawecki reprezentowali Polskę podczas ubiegłorocznego Dutch Design Week w Eindhoven. Podczas spotkania mowa będzie o czymś, co dotyczy nas wszystkich – o zapachach i zmysłach. Prowadzący powiedzą, jak „wykorzystać” je w tworzeniu wizerunku marek i nas samych. Skąd w ogóle wzięła się potrzeba rozwijania Sense Brandingu?
Dlaczego Sense Branding?
Klienci nie chcą wierzyć już markom na słowo – chcą poczuć ich wartość. Jakość, luksus, niezawodność, innowacyjność, kreatywność – wszystkie treści, które komunikuje marka, można komunikować nie tylko rozumowi, lecz także emocjom i zmysłom. Sense Branding opiera strategię budowania marki o naukową wiedzę o zmysłach. Węch, wzrok, smak, słuch i dotyk stają się kanałami, przy pomocy których brand komunikuje się z odbiorcą. Dzięki tej innowacyjnej metodzie można zaprojektować markę w taki sposób, by klient mógł odczuwać ją całym sobą. Prowadzący wykład przekażą ideę Sense Brandingu w oparciu o światowe realizacje i swoje autorskie projekty.
Uczestnicy powąchają kilka zaskakujących zapachów, przez co autentycznie “poczują” sposób, w jaki pracują Marta Siembab i Maciej Kawecki.
Doskonałym uzupełnieniem wykładu są praktyczne, interaktywne warsztaty z Martą Siembab i Maciejem Kaweckim, które odbędą się 19 marca. Szczegóły i zapisy:
http://www.concordiadesign.pl/pl/dla-firm/warsztaty/sense-branding-projektowanie-zmyslami
Prowadzący:
Marta Siembab – jedyny w Polsce senselier, niezależny ekspert w dziedzinie zmysłu węchu i zjawiska zapachu. Autorka pierwszych niezależnych warsztatów zapachowych, założycielka pracowni sensorycznej Senselier. Konsultant prasy publicystycznej, lifestylowej i branżowej. Jako certyfikowany trener biznesu współpracuje z globalnymi brandami (Dior, Douglas, Sephora, Estēe Lauder, L’Oréal, Procter and Gamble, Unilever), jak również firmami rodzinnymi i start- upami. Ekspert festiwali modowych i konferencji poświęconych designowi (Niewidzialny Dizajn, Gdynia Design Days, Wroclove Design, Dutch Design Week, The Spirit of Poland), aktywna uczestniczka projektów artystycznych i naukowych (Malta Festival, Centrum Nauki Kopernik), dwukrotna prelegentka prestiżowego wydarzenia medialnego TEDx Conference.
Maciej Kawecki – właściciel i creative director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg. Zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek. Łączy myślenie strategiczne o marce (Service Design) z grafiką. Współtwórca unikalnej na polskim rynku oferty sense brandingu łączącej tożsamość wizualną marki z jej wymiarem sensorycznym. Współpracuje z Instytutem Adama Mickiewicza w Warszawie w ramach tworzenia i promowania polskiego designu podczas międzynarodowych wystaw, tj. Polish Job, Meet My Project. Prelegent festiwali artystycznych, współautor tożsamości sensorycznej wystaw polskich projektantów (Dutch Design Week, The Spirit of Poland). Autor identyfikacji innowacyjnych start-upów (Wine Coach, e-24 Cloud), niezależnych inicjatyw artystycznych i społecznych, eventów i organizacji (Festiwal Akademii Gitary, Spływacy, Kinokawiarnia Raj), centrów promujących design i działania kreatywne (Concordia Design).
Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3, Poznań
Więcej na www.concordiadesign.pl