Designteka

wydarzenia

Young Talents Committed

02.03.2011

1 marca ruszyła pierwsza edycja konkursu Young Talents Committed (YTC) dla wszystkich kreatywnych zaangażowanych społecznie. YTC otwiera publiczną twórczą dyskusję na temat zrównoważonego rozwoju.

Organizatorzy zapraszają do tworzenia plakatów reklamowych i spotów pt. „Drugie życie produktu”. Celem reklamy ma być przekonanie odbiorców do świadomych i odpowiedzialnych wyborów konsumenckich. Partnerem YTC jest marka Timberland – fundator nagród. Projekty można zgłaszać do 30 marca 2011 roku.

Young Talents Committed towarzyszy konkursowi na Kampanię Społeczną Roku, który odbywa się już po raz trzeci. Celem konkursu jest wyróżnienie najbardziej skutecznych i interesujących kampanii realizowanych w Polsce w roku 2010.

YTC natomiast skierowany jest do tych, którzy czują, że reklama to nie tylko narzędzie zwiększające konsumpcję, ale również środek do zmiany świata na lepszy. Organizatorzy zapraszają zarówno twórców profesjonalnych, jak i amatorów, osoby indywidualne, firmy i instytucje do przedstawiania swoich pomysłów kreatywnych na społeczny spot filmowy i plakat pt. „Drugie życie produktu”.

„Drugie życie produktu” to inne spojrzenie na produkt – proces tworzenia, proces produkcji, fair trade, recycling, ponowne przetworzenie. Celem projektu powinno być zwrócenie uwagi na istotę odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji.

Założenia formalne:

  • Film (30 sekund) lub plakat A4 (w formacie JPG lub PDF)
  • Krótki opis insightu (2-3 zdania, z czego wynika pomysł i jakiego problemu dotyczy) oraz opis idei kreatywnej (2-3 zdania)
  • Technika dowolna – zarówno filmu, jak i plakatu

Grupa docelowa, do której ma być skierowana reklama – młodzi ludzie w wieku 16-35 używający Internetu.

Inspiracją mogą stać się reklamy zamieszczone na www.kampaniespoleczne.pl oraz znajdujące się na portalu prezentacje specjalistów z dziedziny reklamy i projektowania graficznego.

Nagrody: Dla zwycięzców przewidziane są atrakcyjne nagrody ! Więcej informacji na www.kampaniespoleczne.pl/konkurs/konkurs_ytc

Najciekawsze i najbardziej kreatywne prace zostaną zaprezentowane podczas Gali Konkursu na Kampanię Społeczną Roku – na początku czerwca br.

Organizatorzy:  Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl

Partner strategiczny konkursu YTC: Timberland. Partnerzy: SAR, Polska Zielona Sieć, CCIFP, RN Film Production, Centrum Łowicka. Patroni medialni: Activist, students.pl, designteka.pl

Wizytówki

{designteka.pl}

{designteka.pl} to nowoczesny portal internetowy poświęcony wszystkiemu co związane z designem.

Piszemy o interesujących produktach, trendach, miejscach oraz wydarzeniach w polskim i światowym designie...

dowiedz się więcej

Twój artykuł w designtece

Chcesz opublikować ciekawy artykuł lub podzielić się z innymi ciekawym wydarzeniem?

dowiedz się więcej

Sugestie

{designteka.pl} to także Twoja strona!
Jeśli chciałbyś coś zasugerować
lub podzielić się z nami swoją opinią...

napisz do nas