Designteka

wydarzenia

Zwycięzcy ART OF PACKAGING

17.03.2011

Perły zostały wyłowione!

„Smaki Podlasia” – linia opakowań na produkty regionalne autorstwa Moniki Ostaszewskiej-Olszewskiej z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie zgłoszone w DEBIUTACH oraz Opakowanie zestawu dwóch kaw – Davidoff Cafe, zaprojektowane i wyprodukowane przez Cezar A Chesapeake Company dla firmy Tchibo i zgłoszone w PROFESSIONAL to główni zwycięzcy V. edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku ART OF PACKAGING 2010 – Perły wśród opakowań.

Zwycięzcą w kategorii specjalnej: Opakowanie z Szuflady ogłoszono firmę Werner Kenkel za opakowanie „SwiftCASE – Simple, Specjal, Shaping System”. W edycji Debiuty przyznano również dwie nagrody specjalne: pierwszą dla zwycięzcy kategorii Opakowanie Szklane – otrzymał ją Tomasz Pydo z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie za słoik na miód „Bzzzz…” oraz drugą – dla Marty Kaweckiej z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi za „Po(d)ręczne opakowanie na kosmetyki”. Wyniki Konkursu zostały ogłoszone podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbyła się 7 marca 2011 roku w Auli Artis w Poznaniu.

ZWYCIĘZCA AOP DEBIUTY

Zwycięzca V. edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku ART OF PACKAGING 2010 – DEBIUTY. „Smaki Podlasia” – linia opakowań na produkty regionalne autorstwa Moniki Ostaszewskiej-Olszewskiej z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

Nagrody: prestiżowa statuetka „Perła wśród Opakowań”; nagroda pieniężna w wysokości 5.000 zł, miesięczny płatny staż w agencji brandingowej SaltPepper Brand Design w wysokości 2.000 zł; roczna prenumerata miesięcznika PACKAGING POLSKA; prawo do używania znaku towarowego ART OF PACKAGING.

ZWYCIĘZCA AOP PROFESSIONAL

Zwycięzca V. edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku ART OF PACKAGING 2010 – PROFESSIONAL. Opakowanie zestawu dwóch kaw – Davidoff Cafe, zaprojektowane i wyprodukowane przez Cezar A Chesapeake Company dla firmy Tchibo.


Nagrody: prestiżowa statuetka „Perła wśród Opakowań”, 30m2 powierzchni wystawienniczej (bez zabudowy) ufundowanej przez Międzynarodowe Targi Poznańskie – do wykorzystania w ciągu jednego roku na wybranych targach w Poznaniu; kampania reklamowa na łamach PACKAGING POLSKA; prawo do używania znaku towarowego ART OF PACKAGING.

NAGRODA SPECJALNA ROSENTHALA

„Po(d)ręczne opakowanie na kosmetyki” – projekt Marty Kaweckiej z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Nagrodę specjalną – wyróżnienie za kreatywność i innowacyjność w postaci Wazonu Rosenthal Fast ufundował Rosenthal Germany – Mecenas Kulturalny konkursu.

OPAKOWANIE SZKLANE

Słoik na miód „Bzzzz…” autorstwa Tomasza Pydo z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

Nagrodę w wysokości 2.000 zł ufundowała firma Warta Glass Group – Mecenas Konkursu oraz Partner Kategorii „Opakowanie Szklane”.

OPAKOWANIE Z SZUFLADY

Zwycięzcą w kategorii specjalnej: Opakowanie z Szuflady ogłoszono firmę Werner Kenkel za opakowanie „SwiftCASE – Simple, Specjal, Shaping System”.

Nagrodą jest: stoisko o powierzchni 9m2 ze standardowym wyposażeniem, napisem na fryzie oraz wpisem do folderu na targach easyFairs Packaging Innovations, które odbędą się 23-24 marca 2011 r. w Warszawie.

Więcej na www.artofpackaging.pl

Wizytówki

{designteka.pl}

{designteka.pl} to nowoczesny portal internetowy poświęcony wszystkiemu co związane z designem.

Piszemy o interesujących produktach, trendach, miejscach oraz wydarzeniach w polskim i światowym designie...

dowiedz się więcej

Twój artykuł w designtece

Chcesz opublikować ciekawy artykuł lub podzielić się z innymi ciekawym wydarzeniem?

dowiedz się więcej

Sugestie

{designteka.pl} to także Twoja strona!
Jeśli chciałbyś coś zasugerować
lub podzielić się z nami swoją opinią...

napisz do nas