wydarzenia
Zwycięzcy ART OF PACKAGING
Perły zostały wyłowione!
„Smaki Podlasia” – linia opakowań na produkty regionalne autorstwa Moniki Ostaszewskiej-Olszewskiej z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie zgłoszone w DEBIUTACH oraz Opakowanie zestawu dwóch kaw – Davidoff Cafe, zaprojektowane i wyprodukowane przez Cezar A Chesapeake Company dla firmy Tchibo i zgłoszone w PROFESSIONAL to główni zwycięzcy V. edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku ART OF PACKAGING 2010 – Perły wśród opakowań.
Zwycięzcą w kategorii specjalnej: Opakowanie z Szuflady ogłoszono firmę Werner Kenkel za opakowanie „SwiftCASE – Simple, Specjal, Shaping System”. W edycji Debiuty przyznano również dwie nagrody specjalne: pierwszą dla zwycięzcy kategorii Opakowanie Szklane – otrzymał ją Tomasz Pydo z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie za słoik na miód „Bzzzz…” oraz drugą – dla Marty Kaweckiej z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi za „Po(d)ręczne opakowanie na kosmetyki”. Wyniki Konkursu zostały ogłoszone podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbyła się 7 marca 2011 roku w Auli Artis w Poznaniu.
ZWYCIĘZCA AOP DEBIUTY
Zwycięzca V. edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku ART OF PACKAGING 2010 – DEBIUTY. „Smaki Podlasia” – linia opakowań na produkty regionalne autorstwa Moniki Ostaszewskiej-Olszewskiej z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Nagrody: prestiżowa statuetka „Perła wśród Opakowań”; nagroda pieniężna w wysokości 5.000 zł, miesięczny płatny staż w agencji brandingowej SaltPepper Brand Design w wysokości 2.000 zł; roczna prenumerata miesięcznika PACKAGING POLSKA; prawo do używania znaku towarowego ART OF PACKAGING.
ZWYCIĘZCA AOP PROFESSIONAL
Zwycięzca V. edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku ART OF PACKAGING 2010 – PROFESSIONAL. Opakowanie zestawu dwóch kaw – Davidoff Cafe, zaprojektowane i wyprodukowane przez Cezar A Chesapeake Company dla firmy Tchibo.
Nagrody: prestiżowa statuetka „Perła wśród Opakowań”, 30m2 powierzchni wystawienniczej (bez zabudowy) ufundowanej przez Międzynarodowe Targi Poznańskie – do wykorzystania w ciągu jednego roku na wybranych targach w Poznaniu; kampania reklamowa na łamach PACKAGING POLSKA; prawo do używania znaku towarowego ART OF PACKAGING.
NAGRODA SPECJALNA ROSENTHALA
„Po(d)ręczne opakowanie na kosmetyki” – projekt Marty Kaweckiej z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Nagrodę specjalną – wyróżnienie za kreatywność i innowacyjność w postaci Wazonu Rosenthal Fast ufundował Rosenthal Germany – Mecenas Kulturalny konkursu.
OPAKOWANIE SZKLANE
Słoik na miód „Bzzzz…” autorstwa Tomasza Pydo z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Nagrodę w wysokości 2.000 zł ufundowała firma Warta Glass Group – Mecenas Konkursu oraz Partner Kategorii „Opakowanie Szklane”.
OPAKOWANIE Z SZUFLADY
Zwycięzcą w kategorii specjalnej: Opakowanie z Szuflady ogłoszono firmę Werner Kenkel za opakowanie „SwiftCASE – Simple, Specjal, Shaping System”.
Nagrodą jest: stoisko o powierzchni 9m2 ze standardowym wyposażeniem, napisem na fryzie oraz wpisem do folderu na targach easyFairs Packaging Innovations, które odbędą się 23-24 marca 2011 r. w Warszawie.
Więcej na www.artofpackaging.pl