Designteka

wydarzenia

Targi dóbr konsumpcyjnych Ambiente

03.11.2015

W dniach 12-16 lutego we Frankfurcie nad Menem spotkają się przedstawiciele globalnego sektora dóbr konsumpcyjnych. Jako barometr aktualnych trendów, platforma zamówień i przegląd propozycji we wzornictwie Ambiente to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych w roku. Produkty wystawiane na targach są podzielone na trzy główne kategorie: Dining, Living oraz Giving.

UWAGA! Przedstawicielstwo Targów Frankfurt organizuje wyjazd na targi Ambiente:

Oferta autokarowa z pełnym serwisem, w terminie: 10 – 15 lutego 2016 r., obejmująca 3 noclegi oraz 3 dni pobytu na targach, w cenie 1.690 zł +VAT od osoby (dopłata do pok. 1-osob. 360 zł +VAT). Tylko 1290 zł + VAT przy zgłoszeniu się i wpłacie zaliczki 600 zł + VAT do 10 listopada 2015 r.

Wyjazd autokaru z Warszawy, możliwość dołączenia do grupy w Łodzi, Piotrkowie Trybunalskim lub we Wrocławiu. Oferta samolotowa w terminie: 12 – 14 lutego 2016 r., obejmująca 2 noclegi oraz 3 dni pobytu na targach, w cenie 2.690 zł +VAT od osoby (dopłata do pok. 1-osob. 220 zł +VAT). Tylko 2290 zł + VAT przy zgłoszeniu się i wpłacie zaliczki 900 zł + VAT do 10 listopada 2015 r. Wylot z Warszawy. Zapraszamy do kontaktu! Chętnym, do udziału w wyjeździe informacji udzieli p. Dorota Idzikowska (22 49 43 201) Dorota.Idzikowska@poland.messefrankfurt.com

Zapraszamy do zapoznania się z nowościami edycji 2016:

Benvenuto! Włochy piątym krajem partnerskim targów Ambiente Po Danii, Francji, Japonii i USA to Włochy zostaną piątym krajem partnerskim największych na świecie targów dóbr konsumpcyjnych.

Część programu kraju partnerskiego to prezentacja szerokiej gamy produktów, które cechuje prawdziwy kunszt wzorniczy. Kuratorem i projektantem wystawy jest włoska projektantka Paola Navone. Na co dzień mieszka w Mediolanie, gdzie wyróżniła się na włoskiej scenie designu dzięki wypracowaniu własnego stylu, który już w latach 80. ubiegłego wieku zyskał sobie międzynarodowe uznanie. Navone była już kuratorem i projektantem kilku prezentacji przedstawianych na targach we Frankfurcie, a jej udział w Ambiente to wydarzenie niemal historyczne. Jej poprzednie prezentacje produktów odbywały się pod hasłami „extra-soft touch” (1997) oraz „extra-remix” (2001). Zaprojektowała również kawiarnię „waterbar H20” (2005).

Nowość: Ethical Style Guide

Konsumenci na całym świecie przywiązują coraz większą wagę do produktów ekologicznych. Kategorie prezentowane w Ethical Style Guide, takie jak „Eco-Friendly Materials”, „Fair & Social Production”, „Re-/Upcycling Design” czy „Handmade Manufacturing”, pozwolą gościom targów lepiej zorientować się w tym dziale o bardzo złożonej propozycji produktów z całego świata. Stoiska wystawców działających zgodnie z zasadami etyki i/lub ekologii będzie można znaleźć dzięki Ethical Style Guide oraz specjalnym oznaczeniom.

Rozwiązania dla branży HoReCa oraz usług B2B

Od wprowadzenia pakietu Contract Business na targach Ambiente 2012 te ostatnie stały się bardzo ważnym miejscem dla usługodawców z sektora B2B. W tym roku również gościć będziemy 270 specjalistycznych wystawców, ekspertów i decydentów z branży hotelarskiej i cateringowej, na przykład menadżerów projektów, profesjonalnych kupców, ekspertów od wystroju oraz architektów wnętrz, restauratorów i przedstawicieli segmentu hoteli ekskluzywnych, którzy będą mieli okazję znalezienia odpowiednich kontaktów biznesowych, nabycia fachowej wiedzy oraz dotarcia do szytych na miarę rozwiązań.

Najważniejsza platforma zaopatrzenia poza Chinami

Ambiente to poza Chinami najważniejsza platforma handlu dużymi wolumenami. W trakcie Ambiente 2015 niemal 1600 wystawców w sześciu halach prezentowało swoją obszerną gamę produktów. Oprócz wystawców z Chin ze swoją propozycją eksportową obecni byli również wystawcy z Indii, Hong Kongu, Tajwanu i Tajlandii. Na wspólnych stoiskach pojawiły się między innymi Indonezja, Malezja, Maroko, Peru i Wietnam. Strefa zaopatrzenia pod nazwą „Passage” to na Ambiente okazja do znalezienia konkretnych kontaktów oraz zamawiania bezpośrednio od producentów. Prezentowane produkty to dobra produkowane przemysłowo, ale także rzemiosło wytwarzane w większych ilościach oraz rozwiązania do tworzenia rozwiązań szytych na miarę.

Wyjątkowy program wydarzeń towarzyszących

W trakcie Ambiente 2016 zaprezentowane zostaną najistotniejsze trendy w nakryciach stołów, wyposażeniu kuchni, wnętrzach oraz upominkach. Cieszące się znakomitą renomą studio projektowe bora.herke.palmisano specjalizujące się w trendach wybierze cztery główne kierunki trendów, które zaprezentują na specjalnym spektakularnym pokazie. Dla młodych projektantów skupiające sponsorów programy „Talents” oraz „Next” stanowią ważny krok w karierze. Młodzi projektanci przyszłości, zajmujący się projektowaniem przedmiotów oraz mebli zaprezentują międzynarodowemu gronu ekspertów i przedstawicieli z branży swoje projekty oraz prototypy. Specjalna wystawa „Solutions” będzie prawdziwym bankiem inteligentnych rozwiązań. Projektant i kurator Sebastian Bergne będzie odpowiedzialny za zaprezentowanie odwiedzającym Ambiente kreatywnych rozwiązań w nakryciach stołów, wyposażeniu kuchni oraz domu. Wyjątkowe atuty wybranych produktów będzie można również zobaczyć w poświęconych im krótkich filmach wideo.

Przedstawicielstwo targów Ambiente na Polskę

ul. Mołdawska 7 lok. 141

02-127 Warszawa

tel. 22 49 43 200 (do 207)

info@poland.messefrankfurt.com

Wizytówki

{designteka.pl}

{designteka.pl} to nowoczesny portal internetowy poświęcony wszystkiemu co związane z designem.

Piszemy o interesujących produktach, trendach, miejscach oraz wydarzeniach w polskim i światowym designie...

dowiedz się więcej

Twój artykuł w designtece

Chcesz opublikować ciekawy artykuł lub podzielić się z innymi ciekawym wydarzeniem?

dowiedz się więcej

Sugestie

{designteka.pl} to także Twoja strona!
Jeśli chciałbyś coś zasugerować
lub podzielić się z nami swoją opinią...

napisz do nas