architektura, wydarzenia
Architektura brandingu
Klubokawiarnia owoce i warzywa zapraszają na wykład Architektura brandingu / Branding architektury.
Wykład zostanie wygłoszony przez Igora Gałązkiewicza 17 maja o godzinie 18-tej, w klubokawiarni owoce i warzywa, przy ulicy Traugutta 9 w Łodzi.
Współczesna architektura wykazuje coraz silniejszy związek z marketingiem. Merkantylne relacje mają charakter symbiotyczny, zmieniają w sposób zasadniczy obraz tych dwóch dziedzin. Komunikat, który niesie za sobą architektura spełnia także inną, komercyjną funkcję.
Rolą wykładu jest pokazanie architektury jako składowej procesu budowania marki i kreowania wizerunku produktu, począwszy od miast (Barcelona, Bilbao, Berlin) na dobrach konsumpcyjnych skończywszy (Chanel, LVMH, Alessi, BMW). Celem spotkania jest zaprezentowanie nowej roli architekta (Hadid, Chipperfield, Koolhaas, Berkel), który poza merytoryczną wartością swych projektów posiada znaczący potencjał marketingowy, a jego nazwisko przybiera charakter marki.
Omówione zostaną możliwości kreowania brandu poprzez architekturę, jak również strategie firm współpracujących ze znanymi architektami. Prześledzenie modeli współpracy pozwoli pełniej zrozumieć zmiany zachodzące w świecie projektowym oraz wyznaczyć perspektywę na nadchodzące lata.
Serdecznie zapraszamy!