wydarzenia
Gala Collezione po Targach Meble Polska
Poznańskie Targi Meble Polska 2019 dobiegły końca. Tłumy projektantów, kontrahentów i miłośników dobrego wzornictwa obejrzały kilkanaście hal targowych w poszukiwaniu inspirujących aranżacji i nowych pomysłów na wnętrza. Wśród kilkuset wystawców z całego świata wyjątkowo kreatywną przestrzeń stworzyła Gala Collezione.
Coroczne spotkania branży meblarskiej w tym roku nie zwolniły tempa. W tym roku Gala Collezione, czołowy polski producent mebli tapicerowanych, pokazał w oddziałującej na zmysły przestrzeni wystawienniczej swoje premierowe kolekcje marek Gala Collezione i Sweet Sit, które pojawią się w salonach meblowych w tym roku.
Nowy wymiar komfortu
Pasja, wieloletnie doświadczenie producenta oraz dogłębna analiza rynku i nadchodzących trendów zaowocowały unikalnymi rozwiązaniami wzorniczymi, spełniającymi rygorystyczne standardy jakości. Nowe modele sof, narożników, foteli i zestawów modułowych po raz kolejny pokazały, jak duży nacisk kładzie Gala Collezione na zaawansowane rozwiązania, zwiększające komfort wypoczynku. Poza oryginalnym ergonomicznym designem, dużą część mebli wyposażono w zaawansowane systemy, pozwalające manualnie lub elektrycznie zwiększyć głębokość siedziska, zmienić kąt rozłożenia sofy czy fotela, tak by odpoczywać na nich w pozycji leżącej czy wreszcie dostosować nachylenie zagłówka czy podłokietnika do osobistych preferencji.
W otoczeniu roślin i sztuki nowoczesnej
Zapadającą w pamięć koncepcję 400m2 stoiska Gala Collezione przygotowali architekci Agata Kotowska i Rafał Rogozik. Duże emocje wzbudziły podkreślające nowoczesny wizerunek marki genialne, pełne kolorów portrety ikon popkultury, autorstwa Urszuli Kamińskiej, które znakomicie dopełniły koncepcję przestrzeni. Zainteresowanie ofertą i dobra, sprzyjająca rozmowom atmosfera, zaprocentowały podpisaniem wielu kontraktacji na nowy sezon z kupcami z całego świata.
Tradycyjnie targom Meble Polska towarzyszyły również Targi Wnętrz Home Decor oraz wydarzenie ARENA DESIGN, podczas którego zwiedzający mieli okazję wziąć w udział w wielu ciekawych dyskusjach o trendach, budowaniu tożsamości marki i oryginalnym wzornictwie.