wydarzenia
Limitowana edycja piwa
Marka Carlsberg przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję piwa – Nordic Design – w 4 unikalnych opakowaniach, inspirowaną nordyckim klimatem i architekturą. Limitowana kolekcja puszek pod symbolicznymi nazwami: Vatna, Spectra, Umea, Symphony, jest już dostępna w sklepach. Nowoczesne, designerskie opakowania zaprojektowała nowojorska agencja Safari Sundays.
Nordic Design – limitowana kolekcja puszek Carlsberga trafiła do sklepów w lutym 2014. Została zainspirowana nordyckim krajobrazem, architektur i estetyką. Wynikiem połączenia pasji, tradycji i nowoczesności są cztery warianty nowych opakowań Carlsberga:
- VATNA – nazwana tak na cześć najpotężniejszego lodowca w Europie i największego poza regionami polarnymi. Pod lodową pokrywą działa sporo czynnych wulkanów, których bezustanne erupcje stale zmieniają wygląd lodowca.
- SPECTRA – ukłon w stronę ideału duńskiej architektury funkcjonalistycznej: założenia by projektować budynki, wykorzystujące jak najwięcej naturalnego światła, tak samo przyjazne podczas ciemnych zimowych nocy, jak i w trakcie jasnych letnich dni.
- UMEA – zainspirowana brzozowym drewnem, a nazwana tak na cześć szwedzkiego miasta Umeå (tzw. miasto brzóz), które w 1888 roku zostało w dużej części spalone. W ramach odbudowy miasta przy ulicach posadzono prawie trzy tysiące brzóz, które miały chronić przed ewentualnym rozprzestrzenianiem się ognia.
- SYMPHONY – uosabia światło, przejrzystość współczesnego wzornictwa, nawiązując jednocześnie do nieprzemijającej, historycznej struktury gmachu Sali Koncertowej Tivoli.
Oryginalny i minimalistyczny design charakterystyczny dla krajów nordyckich jest bliski naszej marce. Chcieliśmy, by ten zmysł estetyczny znalazł odzwierciedlenie w najnowszych opakowaniach Carlsberga. To zabawa designem, kulturą z której marka się wywodzi i ukłon w stronę klientów, którzy coraz częściej przyglądają się skandynawskiej modzie, designowi, czy wzornictwu – komentuje Maciej Pichlak, Marketing Manager marek międzynarodowych Carlsberg Polska.
Wierzymy, że limitowane warianty puszek spodobają się konsumentom i mamy nadzieję, że stylowe, nietuzinkowe opakowania staną się ciekawą oprawą dla spotkań towarzyskich, szczególnie wśród osób lubiących oryginalność oraz szukających nowego stylu w dobrze znanych formach – dodaje Maciej Pichlak, Marketing Manager marek międzynarodowych Carlsberg Polska.
Piwo w limitowanych puszkach jest dostępne od lutego 2014 r. w całej Polsce. Projekty powstały w nowojorskiej agencji Safari Sundays. Z projektami puszek można zapoznać się również online, pod adresem: www.youtube.com/watch?v=ag4_hVbtR08.