wydarzenia
Połączone siły dla perfekcyjnego wnętrza
Gdy inspiracją dla projektanta jest sam człowiek, mogą powstać rzeczy niezwykłe. Jeśli istotą takiego projektu są wnętrza, w których ma mieszkać, powstaje sztuka użytkowa najbliższa odbiorcom. Taką ideę prezentuje nowy koncept wspólnych salonów Meble VOX oraz Drzwi i podłogi VOX, które od tego roku powstają w Polsce. 14 czerwca został otwarty kolejny, w Parku Handlowym Janki.
Produkty wychodzące spod szyldu marek VOX od lat cieszą się uznaniem
i popularnością wśród polskich klientów. Swój sukces zawdzięczają udanemu połączeniu wzornictwa z użytecznością, popartą badaniami i współpracą z naukowcami i uznanymi projektantami. Powstałe w naturalny sposób idee promują użytkownika jako jednocześnie przyczynę dla powstałych form i funkcjonalności oraz ostatecznego odbiorcę produktów. Z tych wartości zrodziła się strategia biznesowa i operacyjna Grupy Kapitałowej VOX, skupiająca szereg marek zarówno z branży wykończenia wnętrz, jak i podmiotów akademickich. Jednym z przykładów działania grupy jest właśnie synergia płynąca ze współdziałania kilku firm w jednym salonie.
– Filozofią naszego parku jest być blisko ludzi. Dlatego jesteśmy dumni z tego, że do grona naszych najemców możemy przyjąć markę działającą według podobnych zasad i wartości. Cieszymy się też, że Park Handlowy Janki jest pierwszym miejscem w Warszawie, gdzie zostanie otwarty sklep łączący ofertę dwóch marek z Grupy VOX według nowego konceptu sprzedaży – mówi Olivia Skrzyńska, Dyrektor Parku Handlowego Janki.
W nowym salonie klienci znajdą najpopularniejsze kolekcje i produkty marek. Meble VOX zainteresują znanymi seriami, takimi jak Young Users czy 4 You. Oferta marki Drzwi i podłogi VOX przykuje uwagę między innymi drzwiami z cyfrowym nadrukiem, możliwym także do wykonania według indywidualnego projektu oraz wieloma innymi produktami, których firma jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce.
Podczas otwarcia 14 czerwca, odbyła się premiera najnowszej kolekcji mebli: SPOT by VOX. Przez pierwszy tydzień działalności na klientów będą także czekać 10-procentowe rabaty, a w najbliższym czasie rozpoczną się spotkania z architektami i projektantami, pomocne w aranżacji własnych domów, dlatego warto śledzić nadchodzące wydarzenia.
Nowa marka zajęła lokal o powierzchni 550 mkw.