wydarzenia
Studio architektoniczne Pulva
Co łączy morski granat, orzechy włoskie, Aconcaguę, Brodziaka i Zygadlewicz?
Projekt nowej komunikacji dla studia architektonicznego Pulva to kolaż inspiracji miejscami, przyrodą i twórczością wielu zaprzyjaźnionych ze studiem artystów. Skupienie, wrażliwość oraz uwaga nastawiona na najdrobniejsze potrzeby klienta – pracownia Pulva łączy wszystkie te elementy, tworząc wnętrza niepowtarzalne, w których z łatwością można doszukać się źródeł inspiracji. Nowy wizerunek marki ma upewnić klienta w przekonaniu, że architekt działa w zgodzie z jego potrzebami, a struktura procesu prac jest czytelna i klarowna.
„Lubimy minimalizm bo tak ważna jest dla nas cisza, harmonia i ład przestrzenny.” Z taką wizją projekty wnętrz tworzy Adam Pulwicki i architekci ze studia Pulva. 15 lat działalności to kilkadziesiąt imponujących realizacji i pora na podsumowanie. Nowa komunikacja odzwierciedla świadomość przestrzeni jaką operują architekci oraz bezpośrednio nawiązuje do estetyki, która jest im najbliższa.
Wypracowanie nowej strategii wymagało stworzenia KV oraz hasła, które wspólnie wyartykułują filozofię działania studia Pulva oraz zbudują jednoznaczny komunikat dla klienta. Claim ”We create space to be at your service” podkreśla zarówno obecność przestrzeni, która jest bardzo ważna w pracach studia Pulva, jak również odwołuje się do funkcjonalności projektów. KV bezpośrednio nawiązuje do inspiracji z jakich czerpią architekci. Fascynacja wysokimi szczytami górskimi, zamiłowanie do naturalnych barw, fotografia Brodziaka i Mańkowskiego, malarstwo Zygadlewicz, moda, jazz i muzyka klasyczna – wszystkie te wpływy są wybitnie wyczuwalne w pracach studia Pulva.
Agencja Minima zaproponowała komunikację, która pozwala zrozumieć klientowi narzędzia jakimi operują architekci oraz świat w jakim funkcjonują. Jest jasna i czytelna na każdym wspólnym kroku – od pierwszego kontaktu z marką Pulva, aż do finalizacji projektu. Jak podkreślają projektanci: „celem dla nas jest finał”. Konsultacje biznesowe przeprowadzone w czasie tworzenia nowej strategii, z zaproszoną do projektu Agatą Polak z Ability Consulting, doprowadziły do zbudowania schematu 12 obszarów, które obrazują proces pracy architektów.
Najważniejszym celem było wypracowanie komunikacji, która oprócz stylu i elegancji będzie podkreślać najważniejsze dla studia Pulva wartości. Wybór motywu przewodniego nie jest zatem podyktowany jedynie względami estetycznymi ale w pełni nawiązuje do źródeł inspiracji oraz filozofii pracy Adama Pulwickiego. Agencja Minima jest odpowiedzialna za strategię komunikacji, KV, Claim, stronę www oraz materiały B2B.
MINIMA Advertising People to poznańska agencja reklamowa założona w 2005 roku. Specjalizuje się w tworzeniu marek od samych fundamentów, dlatego motto agencji brzmi: Big things often have small beginnings. Dzięki ich działaniom powstają silne, rozpoznawalne marki wyposażone w kompletny zestaw narzędzi do komunikacji.
Marka: Studio architektury wnętrz PULVA
Agencja: Minima Advertising People
Strona agencji: http://minima.pl/en/
Dyrektor kreatywny: Krzysztof Fabianowski
Dyrektor artystyczny: Krzysztof Fabianowski
Copywriter: Paweł Dobrowolski
Foto zespołu: Szymon Brodziak
Dyrektor Organizacyjny: Anna Szymczak
Biznes consulting: Agata Polak
Opublikowano: Lipiec 2016