wydarzenia
The Drum Dream Awards 2016
Międzynarodowa nagroda The Drum Dream Awards 2016 przyznawana przez jedno z najważniejszych mediów w branży reklamowej – magazyn THE DRUM – trafiła do poznańskiej agencji Minima Advertising People.
The Drum Dream Awards celebruje najlepsze kreatywne prace z całego globu. Do walki o laury przyznawane przez jury konkursu stanęły największe agencje reklamowe: Ogilvy & Mather London, Adam&EveDDB , AMV BBDO, WCRS, czy Grey Paris.
Minima zdobyła nagrodę w kategorii Creative Works Design za projekt dla poznańskiego przedsiębiorstwa Good Food. Przez rok dziennikarze portalu THE DRUM wybierali co tydzień 10 najciekawszych projektów z całego świata i publikowali jest w ramach plebiscytu Creative Works w sieci. Ostatecznie z setek nadesłanych projektów jury konkursu wyłoniło piątkę nominowanych, którzy walczyli o statuetkę The Drum Dream Awards.
Nagrodzony projekt to nowa komunikacja i rebranding poznańskiej firmy Good Food, która już od 25 lat produkuje w stolicy Wielkopolski wafle ryżowe. Suma działań obejmowała: opracowanie nowej strategii komunikacji, Key Visual wraz z koncepcją sesji zdjęciowej, logo producenta, claim, CI, stronę www oraz materiały wspierające komunikację B2B. W ramach kategorii Creative Works Design Minima konkurowała m.in. z SomeOne – jedną z topowych agencji w Wielkiej Brytanii. Minima to również jedyni polscy reprezentanci w całym zestawieniu.
Wręczenie nagród The Drum Dream Awards odbyło się 11 października 2016 na stadionie Arsenal Emirates Stadium w Londynie. W ramach kategorii Creative Works Design agencja Minima Advertising People otrzymała dwie nominacje: za pracę dla Good Food oraz projekt identyfikacji dla Q Workshop.
Pełne zestawienie nominowanych i zwycięzców:
http://www.thedreamawards.com/dream-awards/dream-awards-2016
MINIMA Advertising People to poznańska agencja reklamowa założona w 2005 roku. Specjalizuje się w tworzeniu marek od samych fundamentów, dlatego motto agencji brzmi: Big things often have small beginnings. Dzięki ich działaniom powstają silne, rozpoznawalne marki wyposażone w kompletny zestaw narzędzi do komunikacji.