wydarzenia
The Spirit of Poland
Culture.pl we współpracy z Instytutem Polskim w Düsseldorfie zaprezentują kolejną edycję The Spirit of Poland, która rozpocznie się 19 stycznia w ramach międzynarodowych targów imm cologne. Sześć marek reprezentować będzie polski design na jednej z najważniejszych imprez branżowych w Europie.
Promocja polskiego wzornictwa w ramach zagranicznych wystaw i targów to jedno z najważniejszych założeń inicjatywy The Spirit of Poland. Dzięki współpracy z Culture.pl oraz Instytutem Polskim w Düsseldorfie, polskie marki kolejny raz mają szansę pokazać swój potencjał międzynarodowej publiczności. Po sukcesie w Brazylii, The Spirit of Poland wraca do Europy na targi imm cologne, gdzie w ramach strefy Pure Talents spotkają się takie firmy jak: Ćmielów Design Studio, Kafti, Kosmos, Malafor, Tabanda, Vzór.
Polski design promowany przez The Spirit of Poland to przede wszystkim silne marki oraz dobrze zaprojektowane produkty. To design o wysokich walorach estetycznych i użytkowych, który staje się symbolem polskiej kultury materialnej, jej historii i współczesnego rozwoju.
Pure Talents w ramach imm cologne to przestrzeń, w której nowe koncepcje mebli, oświetlenia czy akcesoriów prezentować będą międzynarodowi projektanci. Wybrane na wystawę obiekty pokazują, w jak twórczy sposób polscy projektanci podchodzą do pracy z materiałem czy kwestii logistycznych, jak umiejętnie czerpią z rodzimych tradycji oraz zasobów polskiego rynku. Są to jednocześnie produkty rynkowe, o dużym potencjale komercyjnym – mówi Monika Brauntsch, organizatorka wystawy.
Targi imm cologne otwierają sezon targowy w 2015 roku. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń wystawienniczych z branży designu wyposażenia wnętrz na świecie, w trakcie którego firmy pokazują swoje najnowsze kolekcje, produkty i pomysły. Obecność polskich marek na tak prestiżowym wydarzeniu jest szansą na prezentację polskiego designu na forum międzynarodowym.
Więcej na spiritofpoland.pl