e-biokominki.pl

Designteka

wydarzenia

39. Edycja standOUT.

17.03.2017

Zaprojektowane żeby wyróżnić firmę!

3 marca poznaliśmy Laureatów 39. Edycji StandOUT. Ambiente 2017 – konkursu na stoiska, które poprawiają standardy w branży wystawienniczej – promującego polskie firmy uczestniczące w Ambiente 2017 – największych na świecie targach dóbr konsumpcyjnych, które odbywały się we Frankfurcie w dniach 10-14 lutego 2017 roku.

Najładniejszymi polskimi stoiskami targów Ambiente 2017 głosami użytkowników portalu Exspace zostały wybrane stoiska firm:

I. Miejsce – firma hoom

II. Miejsce – firma Practic  

III. Miejsce – firma Krosno Glass   

Prestiżowe Wyróżnienia Honorowe przyznawane przez Kapitułę Konkursu pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej portalu Exspace otrzymały firmy: HSG Wrześniak, Spółdzielnia SNB, Trend Glass, ORPLAST i stoisko Polskich Fabryk Porcelany ‘Ćmielów’ i ‘Chodzież’ SA / Ćmielów Design Studio zaprezentowane w Hall 4.0.

Laureatom i Finalistom gratulujemy! I już dzisiaj z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z Państwem we Frankfurcie za rok.

Platforma StandOUT. to niezwykle ważna inicjatywa dla polskich wystawców. Bo zwiedzając z Exspace targi można nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat polskich wystawców i ich produktów. Na 39 wyróżniających się stoisk polskich wystawców, które znalazły się w finale StandOUT. Ambiente 2017 zagłosowało 2746 osób. Ilość głosujących świadczy o tym, że StandOUT. wzbudził  również wiele emocji wśród tysięcy wirtualnie odwiedzających portal Exspace.

StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W 39 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 98 000 głosów.

Ambiente, największe takie targi na świecie

W dniach 10–14 lutego 2017, na targach Ambiente, międzynarodowych targach dóbr konsumpcyjnych, w ciągu pięciu dni pojawili się kupujący z całego świata. To właśnie wtedy centrum wystawiennicze we Frankfurcie przekształciło się w barometr trendów, platformę zamówień oraz epicentrum designu. Wystawiane na targach produkty obejmowały nakrycia stołów, akcesoria kuchenne, artykuły gospodarstwa domowego, przedmioty do degustacji i eleganckich kolacji przy winie, a także inne akcesoria domowe, wyposażenie wnętrz oraz upominki. Targi podzielone były tematycznie na branże: DINING – dekoracje i nakrycia stołowe, GIVING – prezenty i upominki oraz LIVING – pomysły dla mieszkań i domów.

 

Wizytówki

{designteka.pl}

{designteka.pl} to nowoczesny portal internetowy poświęcony wszystkiemu co związane z designem.

Piszemy o interesujących produktach, trendach, miejscach oraz wydarzeniach w polskim i światowym designie...

dowiedz się więcej

Twój artykuł w designtece

Chcesz opublikować ciekawy artykuł lub podzielić się z innymi ciekawym wydarzeniem?

dowiedz się więcej

Sugestie

{designteka.pl} to także Twoja strona!
Jeśli chciałbyś coś zasugerować
lub podzielić się z nami swoją opinią...

napisz do nas