wydarzenia
Architektura brandingu cz.2
Zapraszamy na drugą odsłonę wykładów poświęconych korelacji architektury i brandingu. Już w najbliższy czwartek – 28 października o godzinie 18-tej w klubokawiarni Owoce i Warzywa w Łodzi odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Architektura brandingu/branding architektury. Tym razem Igor Gałązkiewicz opowie o roli architektury oraz identyfikacji wizualnej w procesie budowania marki instytucji kulturalnych.
Tematem wykładu będzie zmieniająca się diametralnie funkcja oraz rola muzeów. Przedstawione zostaną narzędzia, w postaci architektury, działań brandingowych czy kampanii reklamowych, które na nowo konstytuują ich tożsamość.
Jak istotny i aktualny to problem pokazuje ekspansywna polityka największych światowych muzeów z Tate, MoMA, czy Luwrem na czele.
Wykład będzie okazją do prześledzenia procesu budowania strategii brandingowej muzeów. Analizie poddane zostanie między innymi New Museum w Nowym Jorku autorstwa tegorocznego laureata Nagrody Pritzkera- biura SANAA.
Klubokawiarnia Owoce i Warzywa /organizator/ – Nieskrępowane miejsce dyskusji, relaksu i zabawy, gdzie przeplatają się wielorakie dziedziny twórczości: od projektowania graficznego, fotografii, rysunku, przez modę, design, alternatywną muzykę, po architekturę i film.
Igor Gałązkiewicz /prowadzący, autor wykładów/- historyk sztuki, którego pochłaniają problemy badawcze z pogranicza architektury, wzornictwa i marketingu. Prowadzi badania nad rolą architektury w procesie kreowania oraz odświeżania marki. Pracę magisterską poświecił tematyce architektury młodych, europejskich biur projektowych.
Spotkaniom z architekturą w Owocach i Warzywach patronują:
Więcej na www.facebook.com/owoceiwarzywa