wydarzenia
Designing Customer Experience
Światowi znawcy merchandisingu i marketingu na konferencji Designing Customer Experience.Połączona z praktycznymi warsztatami konferencja, to doskonały sposób na poznanie tajników projektowania przestrzeni użytkowej pod kątem pozytywnych doświadczeń klientów. Wszystko to pod okiem światowych fachowców z branży. Kto tym razem zaszczyci nas swoją obecnością?
Thomas Schumacher (Austria)
Światowej sławy ekspert w dziedzinie merchandisingu w swoim autorskim warsztacie: POS strefa kasowa, czyli jak sieć austriackich stacji benzynowych przygotowała swoje stanowiska kasowe by zwiększyć sprzedaż.
W ramach case study Schumacher udzieli unikalnych rad i zaprezentuje praktyczne triki.
Wybrane zagadnienia z wystąpienia:
- Tajniki wyeksponowania produktów – wystarczy kilka manewrów, aby poznać technikę jeszcze lepszej ekspozycji.
- Monotonne otoczenie sprzedażowe i nuda? Inspirujące sztuczki pozwolą spojrzeć na nie pod zupełnie innym kątem i dokonać efektywnych zmian.
- Czym są „inspirujące produkty” i jaka jest ich funkcja?
- Punkty fokusowe – szybki test: czy na pewno dobrze je wykorzystujesz?
- Czy design sprzedaje?
Pasjonat i autorytet świata marketingu — Jacek Kotarbiński, nowym prelegentem DCE!
Jacek Kotarbiński, to kultowa postać w świecie marketingu. Od 23 lat nieustannie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności i innowacji. Jest trenerem biznesu, coachem i konsultantem zarządów. Wspiera zespoły w procesie sprzedaży, budowania wartości przedsiębiorstw, racjonalizacji zarządzania markami, optymalizacji procesów poprawy rentowności i innowacji. To doskonały mówca. Porywa na InfoShare, TEDx Gdynia, MEGA Rzeszów i w wielu innych wystąpieniach. Autor bloga kotarbinski.com i bestsellerowej
,,Sztuki rynkologii”. Podczas prelekcji na konferencji, słuchacze będą mieli okazję zaczerpnąć inspiracji od doskonałego praktyka marketingu i wizjonera sprzedaży.
Kto jeszcze pojawi się na DCE
Austin Campbell, dyrektor zarządzający CAPS Group. Doświadczony lider w prowadzeniu globalnych projektów sprzężonych ze zrozumieniem lokalnej specyfiki, poprzez innowacyjne
myślenie i absolutne skupienie na jakości oferowanych usług. Obecnie prowadzi projekty dla takich marek jak: Harley-Davidson (cały glob), Pepco (Europa), Debenhams (Wielka Brytania) oraz CCC (Polska). Na konferencji udzieli eksperckich wskazówek na temat tego, co zrobić, aby klienci powracali, jak przyciągnąć klienta i przeprowadzić go od wejścia do punktu kasowego.
Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers.
Doradca w dziedzinie zwiększania skuteczności komunikacji marketingowej i maksymalizacji zysków z inwestycji w sieciach sprzedaży, ekspert Customer Experience. Podczas swojego wystąpienia pod intrygującym tytułem „Customer service jako software”, opowie o tajnikach obsługi klienta. Wspólnie z Austinem Campbellem będzie mówił o ulepszeniu „ścieżki” jaką klient pokonuje podczas wędrówki od wejścia do kasy.
Marcin Chłodnicki, trener service design, specjalista w dziedzinie wzornictwa usług (service design) oraz service design thinking.
Autor kilkudziesięciu opracowań konsultingowych oraz specjalistycznych i poradnikowych tekstów marketingowych. Współpracuje ze światowymi potentatami (BMW, BP, Allen Consulting, KSDP Design: Coca-Cola, VW, TNT, Levi’s), a także doradzając polskim klientom. W swoim wystąpieniu POS strefa kasowa, opowie w jaki sposób polscy sprzedawcy przygotowują strefy kasowe by zwiększyć sprzedaż. Przestrzeże przed najczęściej popełnianymi błędami i omówi dobre praktyki.
Dominika Maciejak, trener obsługi klienta i doradca, twórczyni marki Skillpoint.
Doradca, specjalizujący się w handlu detalicznym w sektorze odzieżowym, spożywczym, usługowym i gastronomii. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem podczas warsztatów i treningów on-the-job, dotykając zagadnień związanych ze sprzedażą, standardami obsługi klienta, zarządzaniem personelem oraz psychologicznych aspektów relacji interpersonalnych. Wraz z Bartłomiejem
Dudką poruszą tematykę wpływu poziomu customer service na odbiór marki przez klientów. DCE jest wspólnym projektem Branch Brothers oraz CAPS Group.
Konferencja odbędzie się 31 marca 2015 roku na Stadionie Inea w Poznaniu.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na: www.designingcustomerexperience.pl