wydarzenia
Packaging: Marketing & Technology
Instytut PWN zaprasza na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology NOWE TECHNOLOGIE – SPRAWDZONE WDROŻENIA – SKUTECZNY MARKETING.
Już 14 października 2016 r roku w Hotelu AIRPORT OKĘCIE w Warszawie.
Kreowanie wartości marki za pomocą opakowania stało się w dzisiejszych czasach prawdziwym wyzwaniem nie tylko dla grafików, ale dla całego sztabu specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem. Realia rynkowe, jak również wymagania klientów, są bardzo wysokie, a kolejne debiuty na rynku okazują się coraz trudniejsze. Zapraszamy na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology pod patronatem Polskiej Izby Opakowań.
Podczas konferencji wystąpią m. in.:
Maciej Karłowicz Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania.
Andrzej Kornacki Jaką etykietę zastosować? Przegląd możliwości technologicznych.
Michał Kociankowski Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta.
Joanna Kwiczor Trendy w projektowaniu opakowań. Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów.
Dorota Kałowska Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań.
Krzysztof Polak Język wizualny opakowań premium. Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci.
Monika Żuraw Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym.
Małgorzata Leniarska Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii.