wydarzenia
Targi Ambiente
Każdego roku organizatorzy targów Ambiente, światowego lidera w swojej klasie, wyznaczają nowe trendy w nakryciach stołów, wyposażeniu kuchni i gospodarstwa domowego, wystroju wnętrz oraz upominkach. W lutym tego roku około 135 000 specjalistów odwiedzających targi przybyło ze 150 krajów, aby dowiedzieć się, jakie nowości zaprezentuje przybyłych na nie 4 800 wystawców. Od 12 do 16 lutego 2016 roku we Frankfurcie nad Menem ponownie będzie można zobaczyć, co pojawi się w witrynach sklepowych oraz witrynach internetowych sklepów online w kolejnym roku.
Praktyczne rozwiązania do kuchni i domu
W halach 5.0, 5.1, 6.0 oraz 6.1 w grupie produktów „Houseware & Storage“ zaprezentowane zostaną rozwiązania i produkty, które ułatwią ich użytkownikom życie codzienne. Będą to produkty do przechowywania, sprzątania oraz przygotowania potraw: dzięki praktycznym i ładnym rozwiązaniom dla domu i kuchni sprzedawcy będa mogli zdobyć uznanie swoich klientów. Firmy takie jak Brabantia, Fackelmann, Hailo, Leifheit, Lock & Lock, Rotho, Tescoma czy Wesco zaprezentują rozwiązania do wykorzystania w domu oraz w pracy.
Nowość: Ethical Style Guide
W trakcie edycji 2016 kupujący na targach Ambiente będą mogli po raz pierwszy skorzystać z przewodnika Ethical Style Guide, który ułatwi im orientację w wyjątkowo złożonym segmencie produktów z wielu krajów. Dzięki podziałowi na takie kategorie, jak ‚Eco-Friendly Materials‘, ‚Fair & Social Production‘, ‚Re-/Upcycling Design‘ czy ‚Handmade Manufacturing‘ odwiedzający targi znajdą w Ethical Style Guide informacje na temat najróżniejszych aspektów zrównoważonego rozwoju, który jest istotną wartością dla bardzo wielu wystawców targów.
Dział Living: Najważniejsze wydarzenie we Frankfurcie dla przedstawicieli branży wyposażenia wnętrz
Kreatywne pomysły i wyjątkowe wzornictwo w wyposażeniu wnętrz. W hali 11.0 swoje designerskie i awangardowe artykuły wyposażenia, meble, oświetlenie, tekstylia oraz przedmioty zaprezentują takie firmy, jak Authentics, Bitossi Home, Chillewich, Diamantini & Domeniconi, Henry Dean, Fatboy, Lind DNA, Pappelina, Philippi, Raumgestalt, Reisenthel, Sompex czy Umbra.
W dziale Interiors & Decoration w halach 8.0 oraz 9.0 kupujący znajdą wyjątkowe pomysły na wyposażenie wnętrz, które w – odróżnieniu od grupy produktów Loft – opierają się raczej na stylu bardziej klasycznym i cieplejszym. Wystawcy tacy jak Dôme Deco/Eurofashion, Eichholtz, Fink, Goodwill, IHR, Lambert, Tom’s Company, Spagl czy Silk-ka pokażą w hali 9.0 swoje akcesoria wyposażenia wnętrz, meble, tekstylia, oświetlenie oraz świece. Z kolei w hali 9.0 w ramach działu Interiors & Decoration znajdziemy osobną podgrupę Luxury Scents, w której zaprezentowane zostaną luksusowe perfumy, zapachy i aerozole do pomieszczeń.
W hali 8.0 zobaczymy nowości takich firm, jak Boltze, Broste Copenhagen, Exotica Cor Mulder, Eurographics, Greengate, Gasper, House Doctor, Item International, Kare Design, Light & Living, Present Time, Serax/Mania, Van Es Home oraz Wohnmanufactur Grünberger. W dziale Seasonal Decoration swoje dekoracje, meble ogrodowe, pojemniki na rośliny oraz artykuły do wyposażenia ogrodów zaprezentują tacy wystawcy, jak DPI, Hakbijl czy Kaheku, których motyw przewodni to po prostu „ładnie mieszkać”.
W dziale Sourcing w dwóch podgrupach produktów, tzn. Passage Home oraz Passage Home & Garden Select w halach 10.1 i 10.2 zobaczymy obszerną ofertę doświadczonych w eksporcie producentów skierowaną do kupców dużych wolumenów: od produktów wytwarzanych masowo po towary wyrabiane ręcznie w dużych ilościach oraz rozwiązania, dzięki którym możliwe jest wytwarzanie produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Jedyne takie źródło inspiracji
Co roku odwiedzający targi Ambiente opuszczają Frankfurt przekonani, że jest to wydarzenie, na którym różnorodność prezentowanych produktów i tematów nie ma sobie równych. Zwłaszcza wystawa trendów Ambiente Trends w Galleria 1 zaprojektowana przez biuro projektowe bora.herke.palmisano to niezwykły bank pomysłów na aranżację swojego asortymentu, a także przegląd nowości oferowanych przez wystawców Ambiente.
Jeśli natomiast chcemy poznać nowe firmy i marki, warto wybrać się do hali 11.0. To tam młodzi projektanci przedstawią w dziale Talents swoje innowacyjne projekty z dziedziny wyposażenia wnętrz. W tej samej hali będzie można również zasięgnąć informacji na temat programu wsparcia Next dla nowych firm zajmujących się projektowaniem i pragnących zaistnieć na rynku czy też poszukujących kontaktów międzynarodowych.
Osoby zainteresowane wyjazdem zorganizowanym na targi Ambiente 2016, zapraszamy do kontaktu:
22 49 43 201
p. Dorota Idzikowska
dorota.idzikowska@poland.messefrankfurt.com
Przedstawicielstwo targów Ambiente na Polskę
ul. Mołdawska 7/141
02-127 Warszawa
Tel. 22 49 43 200