wydarzenia
III Retail Marketing Forum
Jak pozyskać klientów i zwiększyć sprzedaż, dokąd zmierza konsument i handel po kryzysie – to niektóre z tematów, które zostaną poruszone na III Retail Marketing Forum.
Trzecia edycja Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym) odbędzie się 15 kwietnia 2010 w Warszawie, w Business Center Club.
Celem spotkania będzie prezentacja nowoczesnych narzędzi marketingowych w handlu detalicznym, które służą zdobyciu i zatrzymaniu klientów. Uczestnicy forum będą mogli zapoznać się z najnowszymi badaniami zachowań zakupowych konsumentów, uzyskać wiedzę na temat perspektyw rozwoju handlu detalicznego w Polsce oraz zdobyć pomysły na wykorzystanie potencjału marketingowego Internetu i Visual Merchandisingu. Specjaliści zdradzą słuchaczom tajniki Shopper Marketingu i doradzą, jak skutecznie promować swój sklep lub centrum handlowe. Podzielą się też wiedzą, jak podnieść jakość obsługi klientów w sklepach, dzięki odpowiednim programom szkoleniowym.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. przedstawiciele GfK Polonia, Jones Lang LaSalle, POPAI, Brain Juice i VisualMerchandising.biz
III Retail Marketing Forum skierowane jest zarówno do najmujących (centra handlowe, outlety itp.), jak i do najemców (sieci detaliczne, pojedyncze sklepy) ze wszystkich branż lifestylowych obecnych w centrach handlowych (począwszy od mody aż po wyposażenie wnętrz i meble).
Udział w imprezie jest płatny. Zgłoszenia można nadsyłać do 24 marca na adres biuro@promedia.biz.pl lub faksem na numer 022/ 559 39 62. Więcej informacji pod numerem telefonu: 022/ 559 39 76.
Patronatem medialnym III Retail Marketing Forum objęły: Fashionbusiness, Moda Męska, Moda Damska, Obuwie i Galanteria, Producent Odzieży, Ambiente, Tekstylia w Domu, Świat Elit, FashionMedia.pl, Galeriehandlowe.pl, designteka.pl, Kolordesign.eu, Psychologiakoloru.pl, VisualMerchandising.biz, Psychologiakoloruwinternecie.pl
Do pobrania: